مجله ورزشی

عکس| پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن بدون سوپراستار

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم لوئیز انریکه که با روحیه خوب و پیروزی مقابل دورتموند پا به این بازی گذاشته بود، در این بازی هم کار سختی نداشت و به راحتی از سد مارسی گذشت.

در دقیقه ۶ یکی از تأثیرگذارترین اتفاقات بازی رخ داد. خطای لئوناردو بالردی روی کیلیان امیاپه که منجر به مصدومیت این بازیکن شد، اما بنظر می‌رسید که مشکلی ندارد و به بازی برگشت. اشرف حکیمی کاشته‌ای را که امباپه بدست آورده بود را به شکل زیبایی تبدیل به گل کرد و پی اس جی به برتری رسید.

در ادامه پاری سن ژرمن به حملات خود ادامه داد، اما موفق به خلق موقعیت جدی نشد و تلاش‌های کم‌تعداد مارسی برای خلق موقعیت هم پاسخگو نبودند و برتری با تیم انریکه بود.

در دقیقه ۳۲ امباپه بدلیل همان مصدومیت دقایق ابتدایی احساس ناراحتی کرد و تعویض شد و گونسالو راموس به جای این بازیکن وارد بازی شد.

چند دقیقه بعد باز هم اشرف حکیمی از راه دور شوت زمینی‌ای را روانه دروازه مارسی کرد که توپ به تیر عمودی خورد و کولو موانی در برگشت به راحتی دروازه را برای دوم باز کرد.

نیمه اول بازی با همان نتیجه ۲-۰ به اتمام رسید.

در دقیقه ۴۷ سانتر دمبله از سمت راست برای راموس و ضربه سر زیبای این بازیکن، گل سوم را برای پاری سن ژرمن به ارمغان آورد.

در ادامه تلاش‌های مارسی برای کم کردن اختلاف کافی نبودند و تیم انریکه هم با راحت شدن خیالش از برد، زیاد به آب و آتش نزد.در یکی

از موقعیت‌های تیم مارسی در دقیقه ۷۲، شوت چانسل امبمبا با اختلاف کمی به بیرون رفت و راهی به دروازه نداشت.

مارسی باز هم سعی در خلق حملاتی داشت، اما دفاع تیم انریکه مستحکم نشان داد و اجازه پیشروی تیم مهمان را نداد و سعی در خلق ضدحمله هم داشتند. روی یکی از این ضدحملات در دقیقه ۸۹ ارسال زمینی موانی برای راموس و ضربه آرام این بازیکن به گوشه دروازه، گل چهارم پاری سن ژرمن به ثمر رسید تا بازی با برد پرگل و راحت ۴-۰ به پایان برسد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا