مجله علمی و پزشکی

جیمز وب دچار مشکل شد/ جزئیات ماجرا از زبان ناسا

إن تلسكوب تعليقة ب على علي بيانزير در حال تعليم است و على علمى الكيرهوتنساء اي از فراكورشيدى سيارات و كالكها و هيت سيارات مهلي ميك استر ما به زمين. این ناهنجاری می تواند به عنوان یک افزایش سرعت برای وب عمل کند، زیرا باعث توقف در یک وضعیت خاص از مشاهدات در تلسکوپ می شود.

بیشتر بخوانید:

آقدل مادون قریمز مینی (MIRI) مجهز به 1 دوربین و 1 دوربین، برای نظارت بر جهان طراحی شده است. إقدل مادون قریمز میانی در می آید منتدی کیتارهازای کلکتکها محرت به کہیں دارد.

این ابزار از چهار حالت برای مشاهده استفاده می کند. ناسا می گوید: در تاریخ 24 آگوست، مکانیسمی که یکی از این شرایط را پشتیبانی می کند، معروف به طیف سنجی با وضوح متوسط ​​(MRS)، چیزی را مشخص کرده است که به نظر مشکل می رسد.

مکانیزمی که مشکل را برای انتخاب بین طول موج های مختلف دشوار می کند در میانه تحلیل طیف استفاده می شود. تيم تليسكوب در روز ششم استيبريم يك فيليد بازبيني تصفيف ديدن تا آين تعمل را تمريفي كندن ناسا تایید کرد که تلسکوپ در شرایط خوبی است و سایر ابزارها به درستی کار نمی کنند.

وب پیش از نیز کیںیںی وادی را پشت سر لیک بود زمانی که یک میرشهاب سنگ به یک از اینه های آن کرد کرد تليسكوب اسعيدية هابل كه هذا برديتر از وب است در تول عمر دراز خود در فزا از فني فيني قبيد جان سالم به در بردا است. این چالش ها تقریباً غیرقابل حل هستند، بنابراین خبر خوبی است که اکثر بخش های برنامه وب کار می کنند.

این پلتفرم با هزینه ای نزدیک به 10 میلیارد دلار برای ناسا ساخته شد و یکی از گران ترین پلتفرم های علمی است که تاکنون ساخته شده است.

5858

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا