مجله اجتماعی

پیکر ۴ مفقودی سیل در اردبیل کشف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین؛ حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی پیدا شده و تلاش‌ها برای پیدا کردن یک مفقودی دیگر ادامه دارد.

قویدل در تشریح حادثه سیل روز گذشته گفت: پیرو تماس مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهار شنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و جان‌باختن یک نفر در این حادثه و همچنین مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی افزود: امروز ۲۵ خردادماه و در دومین روز از عملیات جست‌وجو، پیکر ۴ مفقودی غرق شده توسط نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا و برای طی مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: تلاش و جست‌وجو برای یافتن پیکر یک مفقودی دیگر حادثه در حال انجام است. در این جست‌وجو ۲۱ تیم عملیاتی شامل ۱۹ تیم سیلاب، یک تیم آن است و یک تیم ارزیاب متشکل از ۹۴ نفر / روز نجاتگر با استفاده از ۹ دستگاه / روز خودروی امدادی حضور دارند.

یادآور می‌شود که سیل در شهرستان گرمی در مجموع ۲۶ حادثه دیده داشته که در روز اول پیکر یک جان‌باخته پیدا شده و ۲ نفر دیگر نیز توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان رهاسازی و امدادرسانی شده و در مسیر انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شده اند.

۴ باب منزل مسکونی نیز توسط قرمز و سفیدپوشان هلال احمر تخلیه و به ۱۴ نفر از حادثه دیدگان نیز اسکان اضطراری داده شده و اقلام زیستی توزیع شده است.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا