مجله حوادث

بازداشت ۲ عامل زورگیری از نوجوانان در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت ۲ سارق که اقدام به زورگیری از نوجوانان در محدوده تهرانسر کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مجله رز، سردار محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر درحال گشت‌زنی در محدوده بلوار لاله در محله تهرانسر بودند که به راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت که در حال زاغ‌زنی از افراد گذری بودند، مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. در همین حین متهمان به طرف پسری نوجوان رفته و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران به سرعت برای دستگیری این دو زورگیر وارد عمل شدند، گفت: متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند که در همین راستا تعقیب و گریز بین پلیس و موتورسیکلت متهمان آغاز شد و همزمان طرح مهار نیز از سوی دیگر گشت‌های انتظامی به اجرا درآمد و مشخصات متهمان و موتورسیکلتشان در اختیار تمامی گشتی‌ها قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در نهایت و پس از دقایقی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان متوقف و هردو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: ماموران در بررسی‌های بیشتر از  دو متهم دستگیر شده، سلاح سرد و یک گوشی سرقتی را نیز کشف و ضبط کردند. 

معظمی گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم در مقر انتظامی، گفت: این دو نفر که ۲۱ و ۲۰ سال سن داشتند، در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۲ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شده و گفتند که قربانیان و طعمه‌های خود را از میان نوجوانان انتخاب می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مالخر اموال سرقت شده از سوی این دو سارق نیز مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: اقدامات برای دستگیری این فرد نیز درحال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج نوجوان، این دو متهم را به عنوان زورگیر تلفن همراه خود مورد شناسایی قرارداده‌اند، گفت:  برای دو متهم دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی دو متهم همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا