مجله ورزشی

۲ مسابقه کشوری ورزش‌های آبی برگزار می‌شود

مجله رز/کرمانشاه سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از برگزاری دو رویداد کشوری ورزش‌های آبی به میزبانی کرمانشاه خبرداد.

بهمن اختیاری در گفت‌وگو با مجله رز، با بیان اینکه کرمانشاه طی روزهای یازدهم و دوزادهم تیرماه میزبان دو رویداد مهم کشوری ورزش‌های آبی است، اظهار کرد: طی این دو روز مسابقات جایزه بزرگ استندآپ پدل برد و مسابقات امداد و نجات با تخته کشوری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی محل برگزاری این دو رویداد را دریاچه سد جامیشان شهرستان سنقر و کلیایی عنوان و تصریح کرد: مسابقات استندآپ پدل برد در دو بخش بانوان و آقایان و در رده سنی آزاد (خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مسابقات هر رده سنی در مواد مختلفی باهم رقابت می‌کنند، تصریح کرد: ۲۰۰ متر سرعت ایستاده، پنج کیلومتر ایستاده، ۲۰۰ متر خوابیده، ۱.۵ کیلومتر خوابیده، ۱۰۰ متر ایستاده کودکان و … از جمله مواد این مسابقه هستند.

وی در ادامه به همزمانی برگزاری مسابقات امداد و نجات تخته با این رویداد هم در کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: این مسابقات هم که برای اولین بار است در کشور برگزار می شود، در رده سنی بزرگسالان خواهد بود.

اختیاری با بیان اینکه در روز یازدهم تیر مسابقات بخش بانوان و در روز دوازدهم تیر مسابقات بخش آقایان برگزار می‌شود، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود ۸۰ تا ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کنند.  

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا