مجله حوادث

در کنار اصل ماجرا ،دروغ پردازی‌ها در مورد ماجرای امینی رسیدگی می‌شود

رئیس دیوان عدالت استان تهران گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه مسئولیت رسیدگی به موضوع به عهده دیوان عدالت استان تهران است. کرد.

به لوگو مجله رز به نقل از میزان بالاترین قدرت قضایی علی القاصی آنلاین افزود: هم اکنون دو روز از آغاز بررسی های میدانی در این هیئت از مسئولان اداری، پزشکی، قضایی و غیره مسئول و ذیصلاح در رابطه با موافقت مرحوم امینی و کلیه سوابق اسناد و مدارک در دست بررسی هستند

وی ادامه داد: به هیأت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادسرای تهران دستور داده شد که تمام توافقاتی که برای مرحوم امینی صورت گرفته، هر از چند گاهی به ستاد اداری احضار شود. برای برگزاری کلاس توجیهی و همچنین بررسی دقیق انتقال به بیمارستان.

رياس كل دادگستري استان تهران با بيان اينك «در سلساه با فوكاز رخ داده براي ليه امینی دوسه در دادسرای تهران نوشته شده است»، گفت: دادستان بادسرای تهران با بیان اینكه «در سلسة با فوكدا رها بریها در دادسرای تهران نوشته شده است». گفت: دادستان کدسرای تهران

القاصی اظهار داشت: دستگاه قضایی در محل حادثه حاضر و موضوع مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

ويتك كرد: در كنار به اصل مجراي به تميم دروگ فردزي ها در مورد آين كاكي نيز به طور جدي مي شود مي شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخشی دیگر از مکاتبات خود به پرونده مربوط به فساد مالی تعدادی از شهرداران برخی شهرها و افراد مرتبط با آنها اشاره کرد و گفت: .

القاصی با بیان اینکه در پرونده فساد مالی مسئولان شهرداری و همفکران آنها به تعداد 43 نفر حکم صادر شد، گفت: تعداد 4 شهردار سابق که از سال 1395 تا کنون مسئولیت داشتند. 1400 تعدادی از معاونین شهرسازی، ساخت و ساز و خدمات شهری، مالی و فضای سبز و همچنین 8 نفر از پیمانکاران مجموعه و تعدادی از کارکنان شهرداری به دلیل اتهاماتی از قبیل تکدی گری، اختلاس، اخذ وجه غیرمجاز. و ارتشاء با مجازاتهای حبس طولانی مدت، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی و همچنین 200 میلیارد تومان جریمه نقدی و نقدی در حق دولت قرار گرفت. در این پرونده، تصمیم به پایان رسید و قضاوت به پایان رسید.

بابایی ریس رایس تعریف بابایی ریس عرض المزید و املاک نیز در آن رلاسی از تفرین و سدرون سند منتدیک برای 8 استان تهران تی هفت عکس در دیگر ادریم از سامانی و تسریک تخت و حریم رامینی ها خبر داد.

در پایان روز

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا