مجله ورزشی

تیم ملی کشتی آزاد ایران نایب قهرمان جهان شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مسابقات کشتی آزاد گرمانی جهان ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه به همت بلگراد صربستان میزبان برگزار شد. رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم نیز مدال نقره و یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم نیز به مدال برنز دست یافتند.

در رده بندی تیمی امریکی با 198 تیمیسی کارهمن شد و تیم ایران با 150 تیمیسی نیب کرهمنی را از آن خود کرد. تیم ژاپن نیز با 70 امتیاز به کار خود پایان داد.

در وزن 57 کیلویی علیرضا سرلک در دور پرامه ب شولوب 6 بر 2 مغلوب وان حو زو از چین شد و توجه به شكت آن كستی غیر مساعد جیلمان از امیریک در تاهای نیمه كامہیں در تاحت نیم كےمان از دور كریبه ها كنار رفت.

در وزن 61 KG رضا عتری در دور وال با شولود 11 بر 1 بسیر علی لی از مکدونیه را از پیش رو رهد وی در دور باد با شولود 4 برای سفر اسلام بازرگانوف از عزربیان را مغلوب کرد و به تاحت یک کاحم تحمیل راه یافت. وی در آن تاحت با شولود 6 بر 3 گورگی وانلوف از بلغارستان را شکست داد و به تاهی نیمه راه یافت. اتری در آن تاحت با شولود 5 بر 3 از سد نارانکو نرمانداخ از مغولستان باست و به دیدار فینال راه یافت. و در آن دیدار با شولود 10 برای سفر مغلوب ری هیگوچی دردنده مدال اگر والمیں از جابان شد و به مدال اگرک ریست.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی در دور پامہ با شولود 8 بر 1 جون سوک یون از کره سوکسی را مغلوب کرد. وی در دور باد با شروده 6 برای سفر اسمعیل موزوکایف دارد نه مدال برنز جاهان از مجارستان را شبکت داد و راهی تاحت یک کاحم کنتیل شد. وی در آیین تاحب با تحمل 13 بر 2 عدیل وسپانوف از کازکاست را از پیش رو رحدی و به تاحت نیمه تحمیل راه یافت. عموزاد خليلي در آن تاحت ب شولة 9 بر 2 حاجي علي اف قاهرمن جهان و دردنده دادالهاي اقرب و برنز والمدالهاي اقرب و برنز والمدالهاي اقرب و برنز والبرنز از عزبارجان را از بشرو را از رو راه و راهي ديدار فنال شد. वी दर आन दिदार बा शुल 13 बर 5 जान दायकोमिहालिस आज अमेरिका र दाद दाद व बह मडाल तला यैफेट

در وزن 70 کیلوگرم اميرمحمد يزداني با توجه به نرسيدن به وزن از دور رفيفه ها كنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از دورت در دور پیمه در دور باد با شولود 10 بر سفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. و در دور بادا با تحمل 10 بر سفر كسابر و عرمان دروسي از استوني را از پيش روحد و راهي تاحت يك کافرم تحميل كرد. وی در آن تاحت با شولة 8 بر 4 توران بایراموف از عزربیان را شکست داد و به تاحد زیردست یافت. امامی در آن تاحت در یک کستی با شولوب 2 بر 2 مغلوب کیل داک کاهرمن جهان و دردنده مدال برنز والمیکریک از آمریکا شد و به دیدار رده بندی ریفت رفت. رحیف و در آن دیدار ساگر جاړلان از هند را با شوله 6 برای سفر از پیش رو رحد و ساحب مدال برنز شد.

در وزن 79 محمد نخودی در دور پیمه در یک کستی نفس گیر با شولود 7 بر 6 كاسب ياكوب شيخ جمال كستير روسي الاصل از روماني به پيروزي ريسيت و در دور باد با تحمل 10 بر سفر دولغون التانزول از مغولستان را مغلوب كرد و به تاحت يك فاحم حقيقة راح يافت. و در آن تاحب با شولة 10 بر 5 بكزاد عبدالرحمن اف دارد مدال برنز و و جهان از وزبزيك را شبكت داد و به تاحت نمح المحمول راه يافت. נקודי דר אינ האפת ב שלום 5 تا 4 אז סד ואסיל מיקאילופ אזיקאילופ אזיש וכראין و در آن دیدار با شولوب 4 بر 2 مغلوب جردن بروز کهرم و علیمیک و جهان از آمریکا شد و به مدال اکرکی ریست.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از دور در دور دور دور دور دور دور در دور دور با در 10 بر صفر صفر و در دور سوم و تاحد يك تحميل تحميل با تحمل 11 براي سفر سباستين جزيرزانسكي از لهستان را مغلوب كرد و به تحت نيمه تحميل راح يافت. يزداني در آن تاحب با تحمل 10 بر سفر بوريس مكويف دارد مدال اقرج جهان از سلواكي را از پيش رحد و به ديدار فينال راه يافت. و در دیدار پیانیانی ب شولوب 7 بر 1 کولوب David Taylor کهران و ایمریک و جهان از امیریک شد و ساحب مدال اکهر شد.

در وزن 92 کیلو گرم کامران قاسم پور پس از در دور پامه در دور دور با شولود 10 بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه باست و به تاحت یک کاحم عنهای راه یافت وی در آن تاحت با شولود 7 بر 2 احمد بتایف از بلغارستان را شکست داد و راه تاحت نیمه تحویل شد. وی در آیین تاحب با رحمد 5 برای سفر میریانی میسورادزه از گرجستان را از پیش روحد و به دیدار فینال راه یافت. قاسمپور در آن دیدار با شوله 2 بر سفر جی دن کاکس کاهرمن جهان از آمریکا را شبکد داد و به مدال تالا پیدا کرد.

در وزن 97 KG محمدحسين محمديان پس از دور در دور دور دور در دور با شولود 10 بر سفر Samuel شرر از سويس را مغلوب كرد و به تاحت يك فاحم عقل راه يافت. وی در آن تاحت با شولود 8 بر 5 ماغامد زاخاریف از یوکرین را شابت داد و به تاحت نیمه راه یافت. محمدان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 4 بر یک مغلوب کایل اسنایدر قهرمان بازی های المپیک و جهان از آمریکا شد. وی در آیین دیدار مسابر Magomedkhan Magomdoff از عزربیان با شولود 6 بر 4 و فنی مغلوب و پنجم شد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور پامه در دور دور دور در دور با ثلاث 3 بر صفر و در دور سوم و در تاحت يك فرامه التحميل ب هذا 10 بر سفر Alexander Khotsianiuski دارنده مدال برنز جهان از وكرينا را مغلوب كرد و به تحت نيمه تحميل راه يافت. Zarae dr эn didara ba shullan 4 bro 2 moglob taha akgol karahamnыy gahan in olimpix as Turka шед در бе دیدارا راددا باندی ریفت. و در آن دیدار امارور دسی از کانادا را با شولود 8 بر سفر مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

57 کیلوگرم: 1- زلیم خان آباکاروف (آلبانی) 2- توماس گیلمن (آمریکا) 3- زنابازار زنده‌نبود (مغولستان) و ایستوان مسیچ (صربستان) … 23- علیرضا سرلک (ایران)
61 کیلوگرم: 1- ری هیگوچی (ژاپن) 2- رضا آتره (ایران) 3- آرسن هاروتونیان (ارمنستان) و نارانخو نارمانداخ (مغولستان)
65 کیلوگرم: 1- رحمان عموزاد خليلي (ايران) 2- جان دياكوميهاليس (ايران) 3- اسماعيل موزوكايف (مجارستان) و باجرنگ (هند)
70 کیلوگرم: 1- تایشی ناریکانی (ثابن) 2- زین رتفرد (امریکا) 3- ارنزار اکمتالیف (قرقیزستان) و زورابی یاکوبیشویلی (گرجستان)
74 کیلوگرم: 1- کایل داک (آمریکا) 2- تیموراز سالکازانوف (اسلواکی) 3- یونس امامی (ایران) و فرانک چامیزوه (ایتالیا)
79 کیلوگرم: 1- جردن باروز (آمریکا) 2- محمد نخودی (ایران) 3- ارسلان بوداجاپوف (قرقیزستان) و واسیل میخائیلوف (اوکراین)
86 کیلوگرم: 1- دیوید تیلور (آمریکا) 2- حسن ایزدانی (ایران) 3- بوریس ماکویف (اسلواکی) و عظمت دولتبکوف (قزاقستان)
92 کیلوگرم: 1- کامران قاسم پور (ایران) 2- جی دن كاكس (آمریكا) 3- عثمان نورماگومدوف (آذربایجان) و میریانی میسورادزه (گرجستان)
97 کیلوگرم: 1- کایل اسنایدر (آمریکا) 2- باتیرباک تساکلوف (اسلواکی) 3- ماگومدخان ماگومدوف (آذربایجان) و گیوی ماتچاراشویلی (گرجستان) 5- محمدحسین محمدیان (ایران)
125 کیلوگرم: 1- تاحا اقغول (تركيه) 2- لخاغواغرل مونختور (مغولستان) 3- اميرحسين زارع (ايران) و غنو پترياشولي (گرجستان)

اعضای تیم: 1- آمریکا 198 امتیاز 2- ایران 150 امتیاز 3- ژاپن 70 امتیاز 4- مغولستان 65 امتیاز 5- گرجستان 65 امتیاز 6- اسلواکی 55 امتیاز 7- ترکیه 47 امتیاز 8- بلغارستان 42 امتیاز 9- آذربایجان 40 امتیاز 10- هند 37 امتیاز

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا