اتریوم دوباره متولد شد/ زمان خداحافظی با ماینرها فرارسیده است؟

با تولد اتریوم 2.0 minerha برای استخراج اتریوم دیگر نیازی به مجهز شدن به سیستم های کامپیوتری با گرافیک بالا و تغییرات در شبکه ندارد.

possibly شما هم در کاند وکت کیکستی، با اکابر اکیر به تکیں به کریک تریوم روبرو اید. در این فرآیند، الگوریتم استخراج توکن ها از مدل اتریوم از مدل اثبات مفهوم (PoW) به مکانیزم پرداخت مبتنی بر توافق (POS) تغییر خواهد کرد، اما این تغییر چه تاثیری خواهد داشت؟

अपुद्वाद मर्ज आत्रियू बा शुक्ति न्ज

مهمترین نکته در مورد دهلیز در حال حاضر مربوط به مصرف انرژی است. در واقع، پس از ادغام شبکه اتریوم، مصرف انرژی تا 99 درصد کاهش می یابد، زیرا استخراج کنندگان دیگر نیازی به سیستم های کامپیوتری با گرافیک گران قیمت برای استخراج اتریوم ندارند. در این مرحله، در زمانی که بازار کریپتو بسیار گران است، به عنوان یک مزیت بزرگ در نظر گرفته می شود.

مدل جدید اثبات سهام (به اختصار PoS) نوع جدیدی از الگوریتم برای استخراج رمزهای عبور از سیستم‌های مبتنی بر بلاک چین است که استخراج‌کنندگان می‌توانند تعداد سکه‌هایی را که در شبکه نگهداری می‌کنند تأیید کنند. به بیان ساده، با وودت آن علیکرمت، برنگ عنریگ به استرامی اتریوم به میزان قبلـتوجهی جهاز می کند و در روش جدید دوستدار امویت زیست میکسود میکسود.

227227

خروج از نسخه موبایل