طراحی استثنایی اولین ماشین ساخت شیائومی / عکس

ظاهرا شیائومی علاوه بر تمامی بازارها و محصولاتی که در آنها فعال است، قرار است آن را به مشتریان خود نیز عرضه کند. در همین راستا به نازر می‌رسد شیاومی در تعریف یک سدان برکی با قبضه‌های خودران است که می‌تواند تا سال 2024 وارد بازار شود.

گفتنی است، برنامه شیائومی برای تولید خودرو به طور جدی در حال بررسی است، زیرا این غول فناوری امیدوار است تولید خودروی مذکور را در کارخانه های خود و در خاک چین انجام دهد.

البته، شیائومی اخیراً سعی کرد از تراق تعریق با غروف خودروسازی BAIC وارد این هوزا شود از اینکه دولیک دو شرکت به شرکت نرسید، ن کامپانی پرآوازه کینی نیز برائی کیں کیں به تونه ای وارد بازی شود.

تشاهین عرض المزید ولين ماشين ساخت xiaomi

بر اساس گزارش های موجود، کارخانه خودروسازی شیائومی در شهر ییژوانگ چین واقع شده است و قیمت این خودرو تولیدی 21655 دلار خواهد بود. a

این فناوری که در حال حاضر پایلوت نامیده می شود بر پایه LIDAR و سیستم رادار بومی شیائومی یعنی AT128 ساخته شده است. در مواردی که انتظارات مشابه یکدیگر است، می توانند با بهبود زوایای دید و امنیت، سیستم خودروی بدون راننده را به سطح بالاتری منتقل کنند.

شیائومی هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی یا جزییاتی مانند سرعت خودرو منتشر نکرده و هنوز مشخص نشده که این خودرو به صورت جهانی عرضه می شود یا خیر. به هر حال هوزاء البركيني بازاري خاصة ارتباطيفي است و شاومي ب ورود به عرنا، كه در كين و كه در آنها با ركباي بيكي روبرو شد.

5858

خروج از نسخه موبایل