مجله عمومی

جذب اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی در سفر رئیس قوه قضاییه به کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عصر در مصاحبه با این خبرنگار آمند پرویز توسلی زاده اظهار داشت: در جریان بازدید از رئیس قوه قضائیه ، در استان کرمانشاه ، با ارزیابی های انجام شده با در نظر گرفتن عملکرد سهام عدالت سنت کرمانشاه برای نجات معامله.

و وی افزود: با سفر آیت الله رئیسی به استان کرمانشاه ، بیش از 130 میلیارد تومان به استان کرمانشاه اختصاص یافت که معتقد است از حوزه های مختلف ، حل آنها مشکلی نخواهد داشت.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت و تحول قضائی را انجام می دهد رهبر سند قوه قضائیه ، که نتیجه تجربه کار خوب است ، حداقل ما در دادگاه شاهد هستیم.

توسلی زاده با اشاره به اینکه عدم آگاهی از قانون باعث ایجاد مشکل در روند رسیدگی به پرونده ها می شود ، گفت: “یکی از مشکلات دادرسی عدم آگاهی مردم است و مردم به نظر می رسند که استان ها منتقل می شوند.” طبق هنجارها شواهد قانع کننده ای که دادگاه محکم است.

وی اظهار داشت كه یكی از دستورات در ژانویه 1998 به رئیس دادرسی قضایی دستور رسیدگی به پرونده ها را قبل از پایان دادرسی آنها صادر كرد. این موارد 11٪ باقیمانده را کاملتر کرده و بقیه گوشه را از راه عذاب خارج کرده اند.

رئیس کل دادگستری و استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: “سایر عوامل مهم در کاهش پرونده های قضایی استان کرمانشاه که روز گذشته در مصاحبه تصویری با آیت الله قیام کننده اعلام شد تعداد پرونده های موجود در کشور هفت درصد کاهش یافته است که کرمانشاه موارد موجود و 20 درصد مطمئن باشید.

توسلی زاده با بیان اینکه مسئله مهمی در کاهش پرونده های ورودی دادگاه استان کرمانشاه بوده است ، اظهار داشت: چرا این یکی از اقدامات انجام شده برای ساماندهی پنج هزار مشاور املاک در استان کرمانشاه قرارداد منعقد کرده و مشکلات حقوقی مربوط به به سمت راست برای جلوگیری از

در واقع ، به عنوان تعداد زیادی باید کنترل شود ، اما فقط از جرایم ، جنایات و کسب و کار این مورد توسط م institutionsسسات دادگستری کرمانشاه کنترل می شود که مربوط است ، اما باید مراقب بود که چنین مواردی در موارد دیگر ، مانند قتل اخیر دادگستری کرمانشاه در اختلاف خانوادگی ، مجاز نباشد.

بیش از 16000 پرونده با کمک ستاد اصلاح طلبان تشکیل شد

توسلی زاده افزود: هر ساله حدود 480 هزار پرونده در قضاوت استان کرمانشاه تشکیل نمی شد که انرژی زیادی در قضاوت استان کرمانشاه و جستجوی مشاور حقوقی در مشاغل آنهاست نه بعداً در زمان بروز مشکلات.

استان کرمانشاه و رئیس دادگستری گفتند: “کمک ستاد اصلاح طلبان که برای اطمینان از صلح و سازش تشکیل شده است ، طی 9 ماه گذشته 16 هزار و 500 پرونده حل و فصل شده است.”

1200 زندانی از طرح بزرگ خود در کرمانشاه آزاد می شوند

و او گفت: “این کاملاً برنامه ای است که زندانیان در سه ماه گذشته آغاز کرده اند: و در آن کسانی که مدت طولانی مدت مجازات خود را تحمل نکرده اند و به آنها تحویل داده خواهد شد ، زیرا علاوه بر این قصد جنایات بدون شخصی که مایل به خاص است نیز از زندان آزاد می شود ، اما باید بگوییم که دلیل این امر خیلی دیر نیست ، با شرکت تماس بگیرید ، آنها از زندان آزاد می شوند ، و ما امنیت امنیتی را به طور جدی بر هم نمی زنیم کسانی که قانون را برای مردم زیر پا می گذارند.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه همچنین گفت که 17000 نفر در سراسر این پروژه در منطقه آزاد شده اند که سهم استان کرمانشاه 1200 نفر است که با کمک سازمان حقوق بسیج انجام می شود. دانان و ستاد اجرایی امام همانطور که در بالا توضیح داده شد.

او به مردم هشدار داد ، شما می توانید برنامه پرداخت کنید دانان حل اختلاف خارج از دادگاه ، بدون مشکلات زیاد ، 3.8 میلیون نفر به دادگاه های کرمانشاه مراجعه کردند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا