مجله ورزشی

سومین شکست سرخ های تبریز تلخ تر از زهر/ تراکتور به آسیا نرسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه بین تیم‌های تراکتور ایران و الشارجه امارات در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این دیدار با برتری ٣ بر یک تیم اماراتی به پایان رسید.

شاگردان «پاکو خمز» در حالی گام در این رقابت آسیایی گذاشتند که دو دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر را با شکست برابر سپاهان و پرسپولیس پشت سرگذاشته بودند و از شرایط فنی مطلوبی برخوردار نبودند.

با این حال حضور پرتعداد علاقمندان به فوتبال که ظرفیت ورزشگاه را کامل کرده بودند، این انگیزه و امیدواری را برای سرخپوشان تبریزی به وجود آورده بود که با پیروزی برابر الشارجه امارات به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

تراکتوری‌ها که از حمایت هوادارانشان برخوردار بودند هر چند تلاش زیادی کردند تا در نیمه اول دروازه حریف اماراتی را باز کنند اما کم تعداد بودن در خط حمله و زهردار نبودن حملات این فرصت را از آنها گرفت که به گل برسند.

در مقابل شارجه امارات که بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داشت از معدود موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و در دقیقه ۲۵ روی یک ضربه کرنر و ارسالی که صورت گرفت با خروج و جاگیری اشتباه گلر خود دروازه شأن را باز شده دیدند و تلاش برای جبران این گل نتیجه نداد تا سرخپوشان تبریزی با شکست به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم تراکتوری‌ها فشار روی دروازه حریف را زیاد کردند و با بازیکنان بیشتری به سمت دروازه شارجه یورش بردند اما دفاع منظم و کم اشتباه حریف اجازه باز شدن دروازه را نداد.

در دقیقه ۶۱ این دیدار ارسال بازیکنان تراکتور با دفع ناقص گلر شارجه همراه شد و در حالی که دروازه بان بیرون بود توپ مقابل پای آلوز افتاد اما ضربه او روی سقف دروازه نشست و راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد شارجه گل دومش را در دقیقه ٨٤ به ثمر رساند و تراکتور توسط هاشم نژاد یکی از گل‌ها را در دقیقه ٨٦ جبران کرد اما پنالتی دقیقه ٩٠ و گل سومی که به ثمر رسید، تیر خلاص بر پیکر تراکتور بود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا