مجله اجتماعیکسب و کار محلی

بهترین مارک کوله پشتی لپ تاپ چیست؟

انواع کیف لپتاپ + خصوصیات بهترین کوله پشتی لپ تاپ

کیف لپتاپ موجود در بازار انواع مختلفی دارند که بهتر است قبل از خرید کوله پشتی لپ تاپ آنها را به خوبی بشناسید. درادامه شما را با انواع کیف‌های ارائه‌شده برای لپتاپ آشنا می‌کنیم.

کاور لپتاپ

کاور لپتاپ چیزی شبیه یک کیسه است که حالت کش مانندی دارد. کاور لپتاپ ضخامت بالایی دارد و از ایجاد خدشه روی سطح آن جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال ارزانترین کیف لپتاپ موجود در بازار هستید ، این نمونه بهترین انتخاب برای شماست. با خرید این نمونه از کیف لپتاپ می‌توانید تا حد زیادی از ورود گرد و غبار به داخل محصول نیز جلوگیری کنید. لازم است بدانید گرد و غبار می‌تواند زمینه ساز مشکلات سخت‌ افزاری زیادی باشد.

کیف لپتاپ معمولی

از رایج‌ترین مدل‌های کیف لپتاپ می‌توان به این نمونه اشاره‌کرد که جز بهترین کیف لپتاپ نیز محسوب می‌شود. این مدل کیف نیز قیمت مناسبی دارد و به راحتی می‌توانید با کمترین بودجه آن را تهیه کنید. این نوع کیف‌ها هم یک دسته محکم در بخش بالایی دارند و هم دارای بندی است که می‌توانید از آن به صورت رودوشی نیز استفاده کنید.

کوله پشتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که مداوم مسیرهای طولانی را طی می‌کنید ، بهترین کیف لپتاپ برای شما نمونه‌های کوله پشتی می‌باشد. دقت داشته باشید با استفاده از کوله پشتی فشار به صورت مساوی بین کتف و شانه‌های تقسیم می‌شود ، به همین دلیل کوله پشتی نیز جز بهترین کیف لپتاپ محسوب می‌شود.

مسافرتی

این نوع از کیف‌های لپتاپ شباهت بسیار زیادی به چمدان‌ها دارند که می‌توانید از آن برای رفت‌ و‌ آمدهای بین شهری خود کمک بگیرید. این نوع کیف معمولا از جنس چرم و یا برزنت می‌باشد که نسبت به سایر موارد بیان شده فضای بیشتری دارد. درباره قیمت کیف لپتاپ مسافرتی نیز باید بگوییم که نسبت به سایر نمونه‌های یاد شده گرانتر است.

راهنمای خرید بهترین کیف لپتاپ

انتخاب نوع کیف

همانطور که درابتدای مطلب بیان کردیم، کیف لپتاپ موجود در بازار تنوع زیادی دارند. شما باید بسته به بودجه و نیاز خود هریک از این موارد را انتخاب کرده و خریداری کنید.

سایز مناسب

برای اینکه بتوانید بهترین کیف لپتاپ باید سایز مناسبی را برای آن برگزینید. برای انتخاب سایزمناسب لازم است اندازه لپتاپ خود را در نظر بگیرید. سایز لپتاپ براساس قطر آن و برحسب اینچ معین می‌شود. دقت داشته باشید باید اندازه کیف دقیقا متناسب با اندازه لپتاپ باشد تا در حین استفاده ، از تکان خوردن آن جلوگیری شود.

جنس مناسب

برای خرید بهترین کیف لپتاپ انتخاب جنس مناسب اهمیت زیادی دارد. به صورت کلی بهتر است به دنبال خرید جنس‌هایی باشید که قابلیت شستشو داشته باشند. بدین‌ترتیب درصورت کثیف شدن کیف می‌توانید به راحتی آن را شسته و دوباره استفاده کنید. کیف لپتاپ با جنس‌هایی نظبر برزنت ،چرم و جیر عرضه می‌شود. پارچه‌های برزنتی استحکام بسیار زیادی دارند و در آب‌ و هوای مختلف مقاوم‌اند به همین دلیل نیز می‌توانید با خیال راحت آنها را خریداری کنید.

فضای داخلی

در بسیاری از اوقات شما نیازدارید علاوه بر لپتاپ وسایل دیگری را نیز در کیف مخصوص آن قراردهید. به همین دلیل نیز برای خرید بهترین کیف لپتاپ باید به فضای داخلی آن را نیز در نظر بگیرید. از بین انواع کیف لپتاپ نمونه‌های دستی خیلی جادار نیستند زیرا حمل آنها سخت می‌شود. پس اگر به دنبال فضای داخلی بیشتر در کیف لپتاپ هستید، بهتر است نوعی کوله پشتی را خریداری کنید.

ضربه‌گیر

برای جلوگیری از ورود ضربه به لپتاپ ، لازم است کیف خریداری شده مجهز به ضربه‌ گیرها باشد. به صورت کلی دو نوع ضربه‌ گیر در این نوع کیف‌ها وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن بحث می‌کنیم.

معمولی

یکی از ضربه‌گیرهای به کار رفته در کیف‌های لپتاپ نمونه‌های معمولی می‌باشد که از پارچه‌های ضخیم و یا کاغذ فشرده شده ساخته می‌شود. این نوع ضربه‌گیرها خیلی نمی‌توانند از لپتاپ در برابر ضربات احتمالی محافظت کند. پیشنهاد می شود از یک برند معتبر (مثل ) خرید کنید تا خیالتان ار هر جهت آسوده باشد.

کپسولی

این نوع ضربه‌گیر به صورت حباب‌های بزرگی درون کیف قرارمی‌گیرد که می‌تواند از لپتاپ در برابر ضربات حفاظت کند. کارکرد این نوع ضربه‌گیر به صورتی است که هنگام برخورد ضربه به حباب‌ها،هوای داخل آن خالی شده و جلوی ضربه را می‌گیرد. دقت کنید این نوع ضربه‌گیرها پس از دفع ضربه به حالت اولیه برمی‌گردد. بیاد داشته باشید کیف‌هایی که دارای این نوع ضربه‌ گیر هستند ، قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های معمولی دارند.

ارگونومیک بودن

هنگام خرید بهترین کیف لپتاپ حتما باید طراحی ارگونومیک آن را در نظر بگیرید. دقت داشته باشید برخی از کیف‌ها به صورت طراحی شده‌اند که هنگام استفاده از آن دچار کمر درد می‌شوید، با انتخاب کیف‌هایی با طراحی ارگونومیک می‌توانید از این نوع مشکلات جلوگیری کنید. ازجمله ویژگی‌های یک کیف ارگونومیک می‌توان به مواردی نظیر بندهای پهن ، صفحه مشبک ، شکل منحنی پشت کیف و … اشاره‌کرد.

ضد آب

یکی از ویژگی‌های دیگری که در بهترین کیف لپتاپ وجود دارد، ضد آب بودن آن می‌باشد. دقت داشته باشید کیف لپتاپ باید به صورتی باشد که به هیچ عنوان آب داخل آن نفوذ پیدا نکند. البته در این نوع کیف‌ها نیز آب می‌تواند از طریق زیپ و درزهای کیف به راحتی در آن نفوذ پیدا کند، اما باز هم نسبت به کیف‌های معمولی مقاومت بالاتری دارند.

وزن کیف

برای خرید بهترین کیف لپتاپ باید وزن آن را نیز در نظر بگیرید. در بسیاری از موارد ما کیف‌های سنگینی را خریداری می‌کنیم که بعدها حمل آن برای ما ممکن است مشکل ساز شود. پس بهتراست به دنبال خرید کیف‌هایی باشید که حمل آن به راحتی صورت گیرد و در طولانی مدت صدمه‌ای به سلامتی شما وارد نکند.

رنگ مناسب

برای اینکه بتوانید بهترین کیف لپتاپ را خریداری کنید ،حتما رنگ آن را نیز در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان رنگ‌های روشن را انتخاب نکنید، زیرا زود کثیف شدن آن برای شما مشکل ساز خواهد شد. اگر هم عاشق رنگ‌های روشن هستید ، بهتر است جنس‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید آن را به راحتی بشویید. همچنین اگر بدنبال یک لپتاپ ایده آل هستید مقاله مطالعه فرمایید.

 جهت مشاهده تصاویر بیشتر کوله پشتی میتوانید به سایت پاپیون مراجعه کنید. تنوع بالا محصولات و مدلها موجود میباشد.

برای سفرهای کوتاه و یا طولانی ، طبیعت گردی ، کمپ زدن نیاز به یک کوله پشتی جادار و با کیفیت است. پیشنهاد ما به شما این است که از یک مارک معتبر کوله پشتی تهیه کنید ، چرا ؟ پاسخ مشخص است یک کوله پشتی با کیفیت بخرید و یک عمر از آن استفاده کنید. شاید به نظر شما این جمله که “یک کوله پشتی برند (که معمولا گران می باشد) مفت است” بی معنی و مفهموم باشد.

اما اگر کمی فکر کنید ، متوجه می شوید با یک کوله پشتی از یک برند معتبر علاوه بر شیک بودن که می توانید در فرودگاه از آن استفاده کنید بخاطر کیفیت بالا چه خاطرات قشنگی برای شما می سازد. پس از گذشت چند سال مثل روز اول مقاوم و بادوام است این کوله پشتی هست که شما لایقش هستید نه کوله ای که هر لحظه نگران هستید الان پاره می شود یا مدتی بعد.

4 برند معتبر کوله پشتی در سال 2022

اگر قصد خرید کوله پشتی برای کوهنوردی را دارید پیشنهاد می شود مقاله مطالعه کنید تا بهترین تجهیزات را تهیه نمایید. در ادامه برندهای معتبر کوله پشتی را بررسی می کنیم و در انتها جدیدترین مدل ها را به شما معرفی خواهیم کرد. به یاد داشته باشید به طور کلی دو نوع کوله پشتی داریم :

  • برای محافظت از لپتاب و وسایل دیجیتالی
  • برای کوهنوردی و مسافرت

۱ کوله پشتی مارک آلمانی دیوتر

یک برند آلمانی تجهیزات و ملزومات کمپینگ ، کوهنوردی ، پیاده‌گردی و ورزش‌های زمستانی است که در سال ۱۸۹۸ میلادی تأسیس شد. در سال ۱۸۹۸، هانس دیوتر کمپانی دیوتر را بنا نهاد. در اوایل قرن بیستم دیوتر کیف پستچی‌های ایالت باواریا را تامین می‌کرد. در سال ۱۹۱۰ هنگامی که تقاضای زیادی برای ملزومات ارتشی وجود داشت این شرکت شروع به تولید کیف ، کوله پشتی و چادر برای ارتش آلمان کرد.

این برند قدیمی در ساخت کوله پشتی تجربه بالایی دارد و در طول سالیان دراز محبوبیت زیادی کسب کرده است.

۲ کوله پشتی برند نورث فیس

نورث فیس شرکت پوشاک آمریکایی است ، که در زمینه تولید کفش ، لباس و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. شرکت نورث فیس در سال ۱۹۶۸ توسط داگلاس تامپکینز و سوزی تامپکینز بل در شهر آلامدا ، کالیفرنیا تأسیس شد و هم‌اکنون مالکیت آن در اختیار شرکت وی‌اف کورپوریشن می‌باشد. این کمپانی عمده تمرکزخود را بر تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ محدود کرده است و با ساخت کوله پشتی های با کیفیت برای سال ها مورد توجه قرار گرفته است.

۳ –  کوله پشتی برند شیائومی

وقتی که اسم شیائومی را می شنویم به یاد گوشی ، پاوربانک و تجهیزات الکترونیک می افتیم ، اما این کمپانی اقدام به تولید کوله پشتی نیز کرده است. بعد از خواندن نظرها متوجه شدیم به نسبت دیگر برندها این کمپانی کوله پشتی های عادی با کیفیت نسبتا خوب و قیمت مناسب تولید می کند. دلیل آنکه اسم این برند را در لیست آوردیم به این خاطر بود که این کوله پشتی ها مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است.

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند ، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

۴ کوله پشتی مارک فرانسوی دلسی

اگر قصد دارید در کنار آن خرید کوله پشتی هم لازم و ضروری است اما این کوله پشتی باید چه ویزگی هایی داشته باشد.موارد بسیاری وجود دارد که باید هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. که هر یک با توجه به لپ تاپ و سایز آن متفاوت خواهد بود که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد:

اندازه کوله پشتی شما باید آنقدر بزرگ باشد که بتواند به راحتی لپ تاپ و لوازم جانبی شما را در خود جای دهد‌، اما در عین حال به اندازه‌ای کوچک باشد که جا به جایی آن راحت باشد. محفظه‌های داخلی باید به اندازه کافی جادار باشند که نه فقط لپ تاپ و شارژر بلکه تمام موارد ضروری شما از جمله کیف پول‌، تلفن همراه‌، عینک‌، کلیدها و سایر مواردی را جای دهد تا نیاز به حمل کیف دیگری نداشته باشید.

اندازه لپ تاپ شما اندازه کوله پشتی شما را تعیین می‌کند. کوله پشتی‌های لپ تاپ دارای یک محفظه مخصوص و پر شده برای قرار دادن لپ تاپ شما به داخل هستند‌، بنابراین مهم است که مطمئن شوید جیب آن به اندازه کافی مناسب لپ تاپ شما است. ابعاد اندازه استاندارد شامل محفظه‌های لپ تاپ 15‌، 16 و 17 اینچی است. ضخامت لپ تاپ شما می‌تواند در متناسب بودن یا نبودن آن تغییری ایجاد کند‌، بنابراین این مورد را حتماً در نظر بگیرید.

از آنجا که لپ تاپ‌ها و همه لوازم ضروری آن‌ها برای حمل و نقل سنگین است‌، بهترین کوله پشتی لپ تاپ، کوله ای است که تا حد ممکن سبک باشد.. لپ تاپ‌ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت حمل داشته باشند‌، بنابراین حمل کوله پشتی نیز باید آسان و راحت باشد.

سطح محافظتی که کوله پشتی لپ تاپ شما ارائه می‌دهد یکی از مهم‌ترین جنبه‌های آن است. لپ تاپ شما نه تنها از ضربه و افتادن‌، بلکه از آب و هوای مرطوب نیز محافظت می‌کند.

برخی از بهترین کوله پشتی‌های لپ تاپ موجود در بازار با استفاده از مواد ضد آب ساخته شده اند که از لپ تاپ شما در برابر آب و باران محافظت می‌کنند و تمیز کردن آن‌ها آسان است. اطمینان حاصل کنید که موادی که کوله پشتی لپ تاپ شما از آن ساخته شده با دوام‌، در برابر سایش مقاوم است و پاره نمی‌شود.

یکی از ویژگی‌هایی که در بهترین کوله پشتی لپ تاپ باید به دنبال آن بود این است که کوله پشتی شما بندهای مقاوم و محکمی داشته باشد که تمام وزنی را که در آن وارد می‌کنید بدون خستگی شانه‌ها تحمل کند.

راحتی نیز کلیدی است. دسته‌ها و بندها باید راحت روی شانه‌های شما بنشینند. آن‌ها باید بتوانند وزن کیسه را به راحتی تحمل کنند و شل نشوند. دسته‌های کوله پشتی نیز باید قابل تنظیم باشند تا بتوانید راحت‌ترین وضعیت را داشته باشید که باعث کشیدگی پشت نشود.

یک کوله پشتی عالی لپ‌تاپ باید چندین جیب و فضای مختلف برای ذخیره همه وسایل شما داشته باشد. محفظه لپ تاپ باید کاملاً پر شود تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما همیشه از ضربه و آسیب در امان است.

باید جیب‌های اضافی را به دقت طراحی کرد تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها می‌توانند شارژرها و کابل‌های شما را بدون گره خوردن در خود نگه دارند. همچنین باید جیب‌های داخلی متنوعی وجود داشته باشد که بتوان آن‌ها را محکم زیپ کرد تا درایو‌های USB و سایر وسایل جانبی را ایمن نگه دارد. باید فضای کافی برای کیف پول‌، کلیدها و تلفن شما نیز وجود داشته باشد.

مروری بر بهترین مارک کوله پشتی لپ تاپ از نگاه کاربران

بهترین مارک کوله پشتی لپ تاپ به گونه ای طراحی شده است که وظیفه حمل لپ تاپ و سایر وسایل را بر عهده داشته و به معنای واقعی کلمه آن رابه بهترین نحو انجام دهد. اما اول چیزهای زیادی هست که باید به آن‌ها فکر کرد. بعضی اوقات فقط باید لپ تاپ خود را بردارید، دفعات دیگر در حال رفت و آمد به محل کار خود هستید یا کتاب‌های مدرسه نیز همراهتان هست. و سپس مواقعی وجود دارد که در سفر هستید. در همه این شرایط شما یک کوله پشتی نیاز دارید که بتواند وسایل شما را در خود جای دهد. گزینه های زیر می توانند هر آنچه نیاز دارید را در خود جای دهند:

1-Incase Icon

Incase Icon بهترین مارک کیف لپ تاپ با سازماندهی و محافظت عالی است. این کوله 17 لیتر را در خود نگه می‌دارد. لپ‌تاپ‌، تبلت‌، ناهار‌، کتاب‌، کلاسور و لباس‌های بعد از کار خود را می‌توانید همگی در این کوله پشتی قرار دهید. این کیف سه محفظه اصلی برای ظرفیت سازمانی استثنایی و دسترسی آسان به همه موارد شما دارد.

سبک طراحی آن یک انتخاب عالی برای کار‌، مدرسه یا حتی مسافرت است. می‌دانیم که بعضی از افراد کیف بیش از حد منظم را دوست ندارند. در حالی که این سه محفظه امکان دسترسی سازمان یافته به همه وسایل را فراهم می‌کند‌، شما ممکن است ترجیح دهید وسایل خود را درون یک محفظه بیندازید تا قسمت‌های کمتری برای برای یافتن وسایل شما وجود داشته باشد. Icon بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند چیزهای خود را در یک کوله زیبا و شیک تقسیم کنند.

2-The North Face Borealis

کوله پشتی North Face Borealis فضای ذخیره سازی وسیعی را در خود قرار داده است که انواع کتاب‌ها را در خود جای می‌دهد. این کوله از نظر جیب‌های راحت برای استفاده‌، دسترسی مجزا به رایانه و فضای داخلی بزرگ آن بهترین مارک کیف لپ‌تاپ است.

این کوله دارای تمام ویژگی‌های سازمانی لازم با بسیاری فضا برای افزودن است که آن را به یک گزینه عالی برای جا به جایی در شهر تبدیل می‌کند. این یک کبف همه کاره است که برای کار‌، مدرسه‌، مسافرت یا مشاغل آزاد فوق العاده است. با دوام و مقاوم در برابر آب است و در اکثر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارد.

3-Tzowla Travel

Tzowla از نظر قیمت پایین و عملکرد توانمند بهترین مارک کوله پشتی لپ تاپ است که همه را شگفت زده می‌کند. در حالی که بسیاری از کوله پشتی‌های لپ تاپ در بازار بسیار گران هستند‌، این یکی دقیقاً برعکس است. این برنامه با ویژگی‌هایی مانند ایستگاه شارژ‌، جیب‌های عالی‌، زیپ‌های محکم و فضای ذخیره سازی سازمانی همراه است. این کوله از پشت به بالا نشسته و وزن را به خوبی توزیع می‌کند. این کوله برای لپ تاپ‌های باریک‌تر 15 اینچی مناسب است و تمام وسایل مورد نیاز شما را حمل می‌کند. همچنین‌، شیک و مقرون به صرفه است.

4-Thule Pack ‘n Pedal Commuter

اگر به دنبال یک کوله پشتی محافظ لپ تاپ هستید که در انواع آب و هوا محکم بماند‌، Thule Pack ‘n Pedal بالاترین امتیاز را دریافت می‌کند. این کوله یک فضا برای قرار دادن کلاه ایمنی و عینک آفتابی شماست و حتی شامل یک پوسته محافظ بارانی نیز می‌شود. وزن را به زیبایی توزیع می‌کند و می‌تواند بار زیادی را تحمل کند در حالی که صفحه پشتی و تسمه‌ها راحتی و را ارائه می‌دهند‌، حتی هنگام تعریق. پوسته محافظ از هر طرف قابل جابجایی است و از آن محافظت می‌کند تا از افتادگی سخت جلوگیری کند. حجم آن نیز قابل قدردانی است که به شما امکان می‌دهد لباس‌های بدنسازی‌، کلاسور‌، چند کتاب درسی و ناهار خود را به راحتی در آن جای کنید.

اگر به راحتی لایه رویی محافظ لپ تاپ را بردارید فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد‌ و به عنوان یک کوله پشتی معمولی نیز عمل می‌کند. موارد زیادی برای شکایت از این کیف وجود ندارد، اگرچه یادآور می‌شویم که با نوار رول و بازتابنده‌، شیک‌ترین کیف نیست. قیمت آن نیز نسبتاً بالا است اما با توجه به عملکردش بهترین مارک کیف لپ تاپ است.

5-Jansport Right Pack

تعجب آور نیست که Jansport Right Pack را به وفور به همراه کودکان مدرسه‌ و دانشگاهیان می‌بینید. فضای داخلی حجیم کلاسیکی دارد که برای حمل بسیاری از کلاسورها و کتاب‌های درسی طراحی شده است. با وجود طراحی ساده‌، دارای فضای بسیار زیادی است که می‌تواند چندین کلاسور‌، کتاب درسی‌، یک کامپیوتر 15 اینچی‌، یک بطری آب و لباس ورزشی را در خود جای دهد. استفاده از آن فوق العاده آسان است و از قیمت پایین تری نسبت به سایر کوله پشتی‌های موجود در بازار بهره می‌برد.

اما این کیف ضد آب نیست و قسمت پایین آن به سرعت آلودگی را جمع می‌کند. اما اگر به دنبال کیفی هستید که همه وسایل شما را به مدرسه و دانشگاه برساند‌، این یک انتخاب کلاسیک و شایسته است.

6-Cotopaxi Tasra 16L

Cotopaxi Tasra 16L یکی از منحصر به فردترین و “جالبترین” و از بهترین کوله پشتی‌های لپ تاپ است که تاکنون آزمایش شده است. این کیف ویژگی‌های مختلفی را فراهم می‌کند که از آن یک کیف مسافرتی عالی‌، چه برای دفتر کار خود و چه در سفر، می‌سازد. محفظه‌های سازمانی آن همه چیز را آسان می‌کند‌، از جمله محفظه زیپ دار برای لایه‌های اضافی یا مواردی که دوست دارید از امنیت فوق العاده ای برخوردار باشند. می‌توانید آن را به عنوان کوله پشتی بپوشید یا بندها را جمع کنید تا به عنوان کیف حمل کنید.

اگرچه این کیف به دلیل عملکردی که در طول سفر و الگوهای جالب آن دارد‌، یکی از موارد مورد علاقه همگان است‌، اما بدون اشکال نیست. بزرگترین اشکال آن این است که فاقد محافظت است و طراحی جمع شونده بدون هیچگونه بالشتکی است و شما را مجبور می‌کند برای ایمن نگه داشتن لپ تاپ خود از یک پ بالشتک اضافی (که در داخل کیف کار می‌کند) استفاده کنید. در حالی که پارچه مقداری مقاومت در برابر آب دارد‌، زیپ‌ها نشت می‌کنند‌، بنابراین بهترین گزینه برای آب و هوای نامناسب نیست.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا