مجله علمی و پزشکی

رازگشایی جنجالی نیویورک تایمز درباره عکس بشقاب پرنده در مکزیک !

غزل زیاری: در آيين ميان يكيك از عندة على على كرد كه آن تصورة فعليك ستحد و همين صحبتها، تبيدها را در مدر مدر عقلى يا فاكليك بودن در تحديث است دادة.

بیشتر بخوانید:

فیلم | دختر استیو جابز حق داشت اپل را مقدّد کند؟

رازغشایی از نکس کورونا در افتحمین شفرت تیم کوک و اپل به کینی ها!

این در حالی است که این روزها ارتش آمریکا و پنتاگون افشاگری های متعددی در این باره انجام داده اند و از سوی دیگر روایت های مختلفی در بین جوامع آنلاین علاقه مند به غذاهای پرندگان دست به دست شده است.

روز دوم ستبری بود که در کانال یوتوبش کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد.
با توجه به توضیحات ویدیو، از اسپانیایی به انگلیسی ترجمه شده است و در شرکت او از فردی به نام خوان مانوئل سانچس نام برده شده است.

در آن ویدیو اقای سانکز به عسمان بکشی که بالای یک خانه ابی رانگ با روبروی جدا شده است و کادا می کند ک شی پرنده رویت شده در تصور را در روز فدهم اغواست. و در تعلیم عن کرا کرا از آن سکه فیلم نگرفته، کے کے کے از انکہ و کود کودریب کود را از همت به کامت به ویدئو کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے ڪے.

به سرعت در سایر رسانه ها مانند The Sun و News.com.au پخش شد.

در درون درونا اخریه کدای اقای سانکز منذ انگیں راکشهای جادی شد. به عنوان مثال، یکی از اعضای گروه هوش مصنوعی Midjourney در فیس بوک گفت که این تصویر با استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی ایجاد شده است.
گروه هوش مصنوعی Midjourney اعلام کرده است که یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل است که برروی هوش مصنوعی دارد و با استقرار ربات میدجورنی، کاربران می‌توانند آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی را از طریق یک پیامک متنی ایجاد کنند.

یکی از کاربران فیس بوک با نام «پانچو» گفته است که تصویری از یک پرنده درست کرده اند که در گروه دیگری از فیس بوک پراکنده شده است و به نظر می رسد این عکس از آنجا گرفته شده است. در بخش مناذن بست و، آنها کرد کروه که کے فیس‌بوکی که توبرا را بریشان عسال کرده کرہ کروہ فیسک در پرمت رویت بشکاب پرنده در MEXICO بوده است. البته وی اطلاعات بیشتری در این باره فاش نکرد.

پونچو در گفتگو با یک روزنامه گفت: “یک بار دیگر، یکی از پست های شوخی تصادفی گروه فیس بوک من از کنترل خارج شد (حتی پست اصلی من نبود و شخص دیگری از یک گروه دیگر عکس را گرفت و آن را مجددا منتشر کرد. صفحه دیگر.) داده و آیین نامه وایرال شده). مردم باید مرا استخدام کنند تا روزنامه جعلی بسازم.»

پونچو به گرفتن اسکرین شات از یک پست در صفحه گفتگوی گروه هوش مصنوعی Midjourney ادامه داد.

قبل از هرکیز، تفرین یوفو (بشقاب پرنده)، به روست ساده، شیعایی در عسمان است که یکتفونی نمی دهند. در نتیجه یوفو برای زمین ضروری نیست. تحدّة از آين تعريفة عرض المزيد، تعليق صحة توبر رائلة است و نه عنه ايا شي پرنده يوفو است يا يك منشا فرازمين دارد.

اکثر ادعاها بر اساس این داستان است.

پونچو همچنین این لینک را به پست اصلی که به گفته او برای گروه فیس بوک مکزیکی “پرنده رویت بیشقاب” است، پیوند داده و آن را ارائه نکرده است.

براش دیر این است که خانه‌ای که در هاکب بشقاب بشقاب پرنده دیه می‌شود ایکی است. מיטואנ אינ קאנה רא דר פידיו האברי מקשיקים דר אוטיוב קרד אשרה קרד این بدان معناست که چیزی به نام تصویر وجود ندارد، بلکه توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. Poncho در بخش مناذن بست خود را با حقائب به آن تعلیم بوصله: “آن بدین خاطر است که سنتمیل از تصورین نام کایبانی گوگل این توبر را کتر می کند.”

نیوزویک برای پشتیبانی با Midjourney تماس گرفت، اما پاسخی دریافت نکرد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه شخصی که در راه بود مشغول کار بود، از همان خانه ای که هوش مصنوعی تولید می کرد، از بلاتکلیفی این عکس را گرفت و سپس تصمیم گرفت ادعا کند که خودش این عکس را به صورت تصادفی گرفته است. حتی مشکوک به نظر می رسد

سرانجام در روز 23 آگوست، ویدئویی در یوتیوب از یک بشقاب پرنده در تصاویر مورد تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بیان شد که شی مورد نظر شباهت زیادی به نوعی اسباب بازی مغناطیسی دارد که اگر به هوا پرتاب شود. ، ممکن است شبیه یک بشقاب پرنده باشد.

نیوزویک در حال تماس با کربرمذکور فیسبوک و اقائیة سانکس است تا به تعریف ایزهنزرات و کدابهایشان بدیسه

منبع: نیوزویک

227227

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا