مجله ورزشی

نفت مسجدسلیمان- پرسپولیس؛ سرخ‌ها به دنبال تداوم صدرنشینی

هفته ششم لیگ فوتبال

نفت مسجد سليمان- تخت جمشيد;  سرکه ها به تدوم تداوم سدرنشینی

در یکی از جذاب ترین بازی های این فصل، در لیگ برتر خواهیم بود.

مجله رز مجله رز مجله رز مجله رز مجله رز Persepolis ، که برابر با هواداران تیم است ، پیروزی خوبی و نمایشی دلپذیر از خوشبختی ارائه داده است.

پس از پیروزی در سه مسابقه، آنها از طرفداران مسجد هستند و امیدوارند که در این مسابقه پیروز شوند این طوری است که مسجد سلیمانی خود را برای پیروزی در بازی فینال نفت آبادان در دربی نفتی جنوب ایران آماده می کند که پسرانش به دنیا آمدند.

نمایش خوب و هماهنگی ویژه پرسپولیس در چند بازی اخیر این تیم دفاع متحد است، دروازه حریف برای خط وسط کاملا آماده است و حریف برای مسابقه آماده است. البته نفتی ها دو فتح پیش در خانه کایند ترمز استهل ساتینتو را بکشند و هلا می کارب تیم اوتینی از پیپتپن کودنمی کند.

پرسپولیس این روزها به مسجد سلیمان سفر می کند که به دلیل مصدومیت در اختیارش نخواهد بود و به احتمال زیاد با بازگشت فرشاد فرجی، این بازیکن به جمع سرخپوشان این دیدار اضافه خواهد شد. گرفتن

گل محمدی در آن بازی تیمش را در حالی براب صیپیلان رضا محاجیری ارنج می کند که باید به نازر می راسد دست به سنتاف تیم برند اش بزند و به برید با سنتاک با صنافی در این دیدار شابان به مصاف نفت مسجد سلیمان.

دیدار تیم های نفت و پرسپولیس از ساعت 20 امشب در ورزشگاه بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان آغاز می شود که سیدرضا مهدوی، حمیدرضا افشون، علیرضا مرادی و امیر عیار ترکیب این بازی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟

در نتیجه 0 राय अग्या व 0 مخالف رای دادن

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا