مجله علمی و پزشکی

قابلیت جدید اینستاگرام که شگفت زده‌تان می‌کند

شبکه اجتماعی مرتبط با هدف قصد دارد به زودی تست این قابلیت را با تعداد محدودی از کاربران آغاز کند. سخنران با ایمیلی از TechCrunch ملاقات کرد و گفت:

“ما در حال حاضر در حال بررسی توانایی اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در فید هستیم – مشابه روشی که کاربران می‌توانند چیزی را به اشتراک بگذارند که با آنها طنین انداز شود، و از این طریق سازندگان اصلی نیز اعتبار کار خود را دریافت می‌کنند.” قصد دریم تا به‌زودی این قبعدی را با نظر کمی از عرض المزید کنیم

تصویری از توانایی اینستاگرام جدید

ویژگی جدید اینستاگرام اولین بار توسط «مت ناوارا» متخصص شبکه های اجتماعی مشاهده شد و وی نیز تصویری از آن را به اشتراک گذاشت و در آن شاهد اضافه شدن تب Reposts به پروفایل کاربر بود.

کاربران دوباره پست کرده اند یا دوباره به اشتراک گذاشته اند.

در حال حاضر اینستاگرام راهی برای ارسال پست های تکراری به دیگر کاربران ارائه نمی دهد، اما برخی از اپلیکیشن های شخص ثالث امکان اشتراک گذاری پست های تکراری را فراهم می کنند. اگرچه در حال حاضر می توانید پست شخصی خود را در استوری خود به اشتراک بگذارید، این قابلیت جدید به شما امکان می دهد پست خود را در فید خود به اشتراک بگذارید.

اما احتمالاً می‌دانند که بسیاری از کاربران در حال حاضر از قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری یا ارسال آن‌ها به دیگران از طریق پیام‌رسانی داخلی اپلیکیشن استفاده می‌کنند و اکنون در تلاش هستند تا راه بهتری برای اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران در اختیار کاربران قرار دهند.

مانند هر ویژگی آزمایشی دیگری، مشخص نیست اینستاگرام چه زمانی می‌تواند پست‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. احتمالاً زمانی که این ویژگی وارد فاز آزمایشی خود شود، اطلاعات بیشتری در دسترس خواهد بود.

227227

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا