کسب و کار محلیمجله عمومی

نکات مهم در تعمیر سایبان برای استان های شمال کشور

یکی از بهترین ابزارها برای محافظت در برابر نور خورشید، سایبان چتری است که در رنگ‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شود. این نوع سایبان‌ها در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند و شکل ظاهری آن با سایبان کالسکه‌ای یا دارد. نکات بسیار مهمی در خصوص خرید سایبان چتری وجود داشته باید به آن‌ها توجه کنید.

با این کار می‌توانید مناسب‌ترین نوع سایبان چتری را به توجه به محیط و نوع کاربری آن خریداری کرده یا سفارش دهید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در باره انواع سایبان چتری و همچنین آشنایی با مدل‌های مختلف آن نیز به فروشگاه مراجعه نمایید. پس اگر قصد خرید سایبان چتری را برای کافه، رستوران، پاسیو منازل یا هر جای دیگر دارید به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید. با ما باشید.

مزایای استفاده از سایبان چتری

سایبان چتری یکی از انواع سایبان‌ها است که مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. از همین رو شما می‌توانید در شرایط جوی آب و هوایی مختلف هیچ گونه واکنشی نداشته و می‌توانید از آن استفاده کنید. این نوع سایبان‌ها در دو نوع دستی و برقی وجود دارند و شما با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید یکی از انواع آن‌ها را خریداری کرده یا سفارش دهید.

به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای سایبان چتری، می‌توان به ضد آب بودن این سازه اشاره کرد. این نوع سایبان‌ها از نفوذ رطوبت و آب باران به زیر چتر جلوگیری خواهند کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک محافظ قوی در روزهای گرم سال استفاده کنید. این نوع سازه‌ها می‌توانند مانع از رسیدن اشعه‌های مضر خورشید مانند اشعه ماورا بنفش به شما شوند.

با توجه به اینکه معمولا از پارچه کتان برای تولید سایبان چتری، ، سایبان باغ و دیگر سایبان‌ها استفاده می‌شود، پس کیفیت و طول عمر بالایی خواهند داشت. همچنین به راحتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید رنگ پریده و پوسیده نمی‌شود.

تنوع طرح و رنگ این نوع سایبان‌ها بسیار بالا است و شما می‌توانید هر رنگ و طرحی را با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون محیط انتخاب کنید. به همین دلیل این نوع سازه می‌تواند زیبایی خاصی را به محیط ببخشد. تنها نیاز است که طرح و رنگ سایبان با دکوراسیون اطراف هماهنگی داشته باشد. پایه‌های این نوع سیبان تیز و صاف است و به راحتی در داخل شن و ماسه و خاک‌های نرم فرو می‌روند.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای سایبان‌های چتری این است شما به راحتی می‌توانید آن را به خود حمل کرده و سایبان را جا به جا کنید. از همین رو امکان نصب سایبان در محیط‌های مختلف برای شما فراهم شده است. با این وجود، این نوع سازه‌ها بسیار محکم هستند و به خوبی در برابر باد و طوفان مقاومت خواهد کرد.

مواردی قابل اهمیت در خصوص خرید سایبان چتری

اگر در بخشی از حیاط خود، کافه یا هر جای دیگری به دنبال سایه هستید، شما می‌توانید از سایبان چتری استفاده کنید؛ چرا که این نوع سازه‌ها انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند. این در حالی است دیگر سایبان‌ها مانند سایبان کالسکه‌ای و سایبان باغ، در زمان تابش شدید نور آفتاب و بارش باران بسته می‌شوند. اما سایبان چتری در مقابل شرایط جوی مختلف مانند یک محافظ عالی عمل خواهد کرد و به عنوان یک پناهگاه قوی به حساب می‌آید.

با توجه به این توصیفات یکی از مهم‌ترین نکات خرید سایبان چتری، توجه به مقاومت و کیفیت آن‌ها است. این نوع سازه‌ها باید بتوانند در برابر سردی، تندی تابش و برودت هوا، مقاومت و دوام بالایی را از خود نشان دهند. شما با استفاده از سایبان‌های چتری خواهید توانست که محلی زیبا و امن را برای بازی کودکان ایجاد کنید. در ادامه موارد دیگری را شرح می‌دهیم که در زمان این سازه‌ها باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

محل‌های مناسب برای استفاده از سایبان چتری

با توجه به اینکه این نوع سازه‌ها ظاهر بسیار زیبایی دارند، شما می‌تواند در محیط‌های مختلفی از آن‌ها استفاده کنید. ظاهر زیبای سایبان می‌تواند به راحتی نگاه هر بیننده‌ای را جلب کند به همین دلیل در جنبه‌های تبلیغاتی و جذب مشتری نیز آن را نصب خواهند کرد. علاوه بر زیبایی این نوع سایبان‌ها بسیار کاربردی هستند و می‌توانند محیط زیر خود را کاملا پوشش دهند.

با توجه به این توصیفات شما می‌توانید برای مختلف‌های مختلفی همچون مراکز تجاری، نمایشگاه‌های روباز، کافی شاپ ها، رستوران ها، آلاچیق‌ها و فضای سبز، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی، نمایشگاه‌های روباز، داشنگاه ها، زمین ازی، داخل حیاط خانه، گردهمایی‌ها و مجالس استفاده کرد. اما طراحی و مدل سایبان اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر با دکوراسیون شما هماهنگی نداشته باشد، نمای فضا را به هم می‌ریزد.

اندازه سایبان چتری

در اندازه‌های مختلفی از کوچک گرفته تا بزرگ، تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچه اندازه این سازه‌ها بزرگ‌تر باشد، قیمت آن‌ها بالاتر می‌رود. اما شما بجز هزینه ساخته و میزان بودجه خود، باید به فضایی که قرار است از این چتر استفاده کنید، توجه نمایید. سایبان‌های چتری با سایز خیلی بزرگ، برای محیط‌های کوچک به هیچ عنوان نمای زیبایی ندارد و توازن قرار گیری و اندازه اشیاء آن محیط را به هم می‌ریزد. به طور استاندارد، هر چتر با چتر دیگر باید به اندازه ۶۰ سانتی متر، با هم فاصله داشته باشند.

نوع سایبان

همانطور که گفتیم سایبان‌های چتری در دو نوع دستی و برقی وجود دارند. سایبان‌های چتری امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال این نوع سازه از امکانات همچون مه‌پاش و هیتر بهره می‌برد، اما قیمت بالاتری نصب به سایبان‌های چتری دستی دارند. اما این نوع سازه‌ها از لحاظ مدل و طرح در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که در آن‌ها را برای شما نام می‌بریم.

  • سایبان چتری شیب دار: این نوع سازه‌ها همزمان با حرکت آفتاب و جهت تابش نور، تغییر می‌کند. از همین رو به شما این امکان را خواهد داد تا زاویه این سازه را با توجه به تابش نور خورشید تغییر دهید. با این کار از شر نور خورشید و اشعه‌های آن در امان می‌مانید.
  • سایبان چتری پایه کنار: پایه این نوع سایبان، به صورت جدا از پارچه آن بوده و در بخش کناری سایبان نصب می‌شود. سایبان‌های چتری پایه کنار معمولا در هتل‌های ۵ ستاره استفاده می‌شود. به همین دلیل تولید کننده‌ها از بهترین متریال‌ها برای تولید این محصولات استفاده می‌کنند. با توجه به این توصیفات، چتر‌های پایه کنار استحکام بسیار زیادی در شرایط جوی مختلف دارند.
  • سایبان چتری متصل به میز: برای اینکه بتوانید سایبان چتری را به میز وصل کنید، باید یک سوراخ به اندازه ۴.۵ متری بر روی آن ایجاد کرده و پایه چتر را در داخل آن قرار دهید. معمولا از این نوع سایبان در کنار استخرها استفاده می‌شود.

شما باید با توجه به کاربری چترها، یکی از آن‌ها را انتخاب و استفاده کنید. اگر نوع چتر با نیاز شما همخوانی نداشته باشد، در نتیجه خرید موفقی را تجربه نکرده اید.

مواد به کار رفته در تولید سایبان چتری

کیفیت مواد اولیه‌ای که برای تولید و ساخت این سایبان‌ها استفاده می‌شود، اهمیت بسیار زیادی دارد و باید همواره به آن‌ها توجه داشته باشید. شما می‌توانید از یک سایبان چتری با کیفیت، در فصول مختلفی از سال استفاده کنید.

قیمت سایبان چتری

یکی از مهم‌ترین مواردی که خریداران همواره به آن توجه دارند، قیمت این سازه‌ها است. اگر چه به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای قیمت سایبان چتری کنید، اما باید بتوانید این محصولات را با قیمت واقعی سفارش دهید. برخی از مراکز فروش انواع سایبان ها، این محصولات را با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسانند.

مرکز فروش سایبان

سایبان برقی شاهد یکی از بهترین مراکز فروش سایبان چتری، سایبان کالسکه ای، سایبان باغ و انواع دیگر سایبان‌ها در ایران است. این مرکز فروش محصولات خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست شما می‌رساند. با توجه سایبان چتری در سایبان برقی شاهد تنوع بسیار زیادی دارد، شما می‌توانید مدل، طرح و اندازه مورد نیاز خود را سفارش دهید.  با خرید از یک مرکز فروش معتبر، دیگر نیازی نیست که نگران قیمت یا کیفیت محصولات باشید.

سایبان برقی شاهد خیال مشتریان خود را از این بابت راحت کرده و محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها می‌رساند.  در میان نکات عنوان شده مرکز فروش نیز بسیار پررنگ و چشمگیر است، شما می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر در این زمینه اقدام نمایید، سایبان برقی شاهد یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع سایبان برقی است که محصولات شیک و با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه می‌نماید.

با مراجعه به این مجموعه می‌توانید تمامی تجهیزات را پیش از خرید مورد بررسی قرار دهید، همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال درباره نحوه عملکرد سایبان و دلایل افزایش ماندگاری آن می‌توانید با کارشناسان تیم واحد پشتیبانی نیز درارتباط باشید.

معمولا بیشترین استفاده و کاربرد از سایبان‌های چتری برای رستوران‌ها و کافه‌ها است و در ابعاد مختلف تولید می‌شود. بیشترین ابعاد تولیدی این دسته از سایبان‌ها در شکل‌های مربعی یا هشت ضلعی است که با استفاده از پایه‌های استیل نصب می‌شود. پایه‌های استیل در برابر زنگ زدی مقاومت بسیار بالایی دارند و وزن چتر برای تعمیر سایبان مغازه معادل 50 کیلوگرم است.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید به توضیح نکات مهم در هنگام خرید چتری پرداختیم و در پایان نیز باید این نکته را برای شما مجدداً بیان کنیم که در هنگام مراجعه برای خرید حتماً اولویت‌بندی‌های خود را در نظر بگیرید.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا