مرکز تجاری ایران در روسیه افتتاح شد

رایس رایس رایس کے کیشم‌ندز مبادلات هشت بیلید دلاری تا دو سال اینده میان دوکشور کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، اولین مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در مسکو با هدف تسهیل تجارت، برگزاری جلسات جاده ای تجار ایرانی و روسی، انعقاد قرارداد همکاری، تهیه اسناد لجستیکی، مشاوره بانک ها، بیمه و گمرک و همچنین حمایت قانونی از صنعت گران و بازرگانان ایرانی و روسی

این مرکز با مشارکت وزارت صنعت، تجارت و بازرگانی، وزارت تعاون، کار و رفاه جامعه همکاری می‌کند.

مراسم افتتاحیه اولین مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور علیرضا پیمانپاک معاون وزیر صلح و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، بهمن عبداللهی رئیس آژانس همکاری های ایران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران در روسیه «دیمیتری زوبوف» رئیس شورای اقتصاد، رئیس هیئت مدیره کمیته مرکزی انجمن بانکداران روسیه و گردهمایی مقامات سیاسی و اقتصادی ایران و روسیه.

پس از افتتاح این مرکز تجاری، پیمان پاک، معاون وزیر صلح و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه گفت: 8 میلیارد دلار تا دو سال آینده.

و مصمم به افزایش سطح همکاری های اقتصادی بود و در راستای راه اندازی اولین مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در مسکو این واکنش داده شد و خاطرنشان کرد: پیگیری مسائل مالی – بانکی، موضوعات مرتبط با بیمه برای بازرگانان، همکاری با لجستیک، حمل و نقل، حمل و نقل و حمل و نقل.

رياس عرض المزيد تعليقة تجراد ايران با نفستها فورستهاي بوگود وشيد از تريك انگرين كرنز بركيند در مسكو كرد كے كى نہيں كرنز ميں كردى كے كرد.

پیمانــاک عرض المزید به سابرینی نیهادهای بریا استها کرد

«دیمیتری زوبوف» رئیس هیئت مدیره انجمن بانکداران مرکزی روسیه در مراسم افتتاحیه مرکز تجاری اتاق تعاون ایران در روسیه. وی به کشم‌انداز روشن مرکنگ بریکی ایران در روسیه کرد و تھید کرد: کردگ میزان تلقی و ترافین جدی در تعلیم و ترافین جدی در تعلیقات دوجانبه است و ستیت دارم راحت در کرکز رشکلی ترکی در پی ورید.

خروج از نسخه موبایل