چگونه رویداد معرفی آیفون ۱۴ را تماشا کنیم؟

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین، مردم در سراسر جهان در ماه سپتامبر هر سال منتظر مراسم رونمایی از آیفون جدید هستند. அத்துக்கு அம்ப்பி انتظار می رود من در سری آیفون 14 شرکت کنم و حداقل چند ساعت جدید اپل در این هفته رونمایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

عکس رنگ جدید و جادویی آیفون 14

آیا آیفون 14 امکان اتصال به ماهواره را دارد؟

نشانگر باتری آیفون تغییر خواهد کرد

این مراسم روز چهارشنبه 16 شهریورماه ساعت 9 صبح برگزار می شود. می توانید آن را مستقیماً در وب سایت اپل و کانال یوتیوب تماشا کنید. همچنین می توانید آن را در Apple TV خود تماشا کنید.

اپل از زمانی که آیفون 5 را در سال 2012 عرضه کرد، به مدت یک دهه به طور مداوم این رویدادهای سپتامبر را انجام می دهد.

محور در این نمایشگاه راضی است، خط جدیدی از آیفون ها وجود خواهد داشت که احتمالاً آیفون 14 نامیده می شود (اما اپل روند نامگذاری را تغییر خواهد داد). شایعاتی مبنی بر وجود چهار مدل جدید آیفون وجود دارد.

a اپل ممکن است نسخه کوچکتری از Mini داشته باشد و إن بر روی مدل های 6.1 و 6.7 کند کند

از تعرف دیگر اپپل پیک است بریدگی ماوروف خود را در بالای پیں تعلیم آیفون کند، در اواد آنها را کیک کایک به بیکھیل کے کند کند. مدلهای شیکتر موسک است داریا قابهای تیتانیومی و ویشناهای همت روشن شود در شرق افضراء آن، انتجرس می رود اپل کوشی های خود را با تعریف های A16 کود به روز کند.

همچنین در این رویداد تاریخچه انتشار نسخه های بعدی iOS و iPadOS مشخص خواهد شد. اپل همچنین برخی از ویژگی‌های جدیدی را که در نسخه‌های بعدی نرم‌افزار موبایل خود، iOS 16 و iPadOS 16 در دسترس خواهد بود، برجسته خواهد کرد.

227227

خروج از نسخه موبایل