جزئیات سفر مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به گلستان

مجله رز/گلستان “محمد هادی لقمان پور” مدیر امور کل وزارت ورزش و جوانان برای بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه های نیم تمم استان گلستان صبح امروز (شنبه 12 شهریور 1401) وارد گرگان شد.

قاسم علی برزمینی مدیر وزارت ورزش و جوانان گلستان گفت: فرساد دستیار فرماندار گلستان در خصوص امور ورزش بحث و تبادل نظر کرد و سپس با کمک تعدادی از فرمانداران، ائمه جماعات و نمایندگان گلستان به بحث و تبادل نظر پرداختند. شهرستان شوراي اسلامي استان شرقي از پروژه هاي نيمي از اين مناطق بازديد و پيشرفت پروژه را انجام داد.

و با بیان اینکه پروژه نیمه پر از سالن ورزشی روستای شفیع آباد شهرستان فیندرسک شهرستان رامیان اولین مقصد محل مسئول است، خاطرنشان کرد: با 75 пеценция фисики программы оша ними тамя аст.

برزمینی با اشاره به استادیوم فوتبال «خان به بین» و اتفاقات مربوط به احیای زیرساخت ها و تبدیل چمن مصنوعی به چمن طبیعی، پروژه دیگری توسط مدیر امور وزارت ورزش و جوانان بازدید شد. سفر به شهر رامیان ادامه داد: حوزر در استاديوم عرض المزيد امام رضا (ع) شهر دلند و تعريفة سكوهاي تاماشاغران در ستاديوم عن ساداديوم في بود.

مدیر ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه مسئولیت مراحل پروژه را بر عهده دارد سالن ورزشی توران فارس رامیان که مسئولیت سفر استان گلستان را بر عهده دارد. افزود: علاوه بر موارد فوق، وضعیت پروژه استادیوم ورزشی رامیان نیز به وی ابلاغ شد.

با بیان کے در تناه زمین فوتدل شهرستان آزادشهر برنامه اسر امروز سفر مدیر کل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در شرق کشور و تکمیل آن

برزمینی، هوزور این مقام موزارت در سالن وحداد این شهرستان و توکنگ تعرین تیم فیلبال شهرداری ازادشهر (نماینده گلستان در لیگ یک سری B) را کاهس ریاله بکشید و گفت: ن تیم در فسل جدید هر سه بازی کود را با پیرویزی ٹشت سر. گذاشته شده است

مدیر ورزش و جوانان گلستان از افتتاحیه آکادمی فوتبال درودگر شهرستان گنبدکاووس به نام مهمترین برنامه “محمدهادی لقمان پور” در استان گلستان بهسازی رختکن و سرویز های هینیته با اعتبار 95 میلیارد ریال توسط بکش کیکی کے کے و بہ بهریہی ریسیت

وی با تاکید بر اینکه قرار بود در فاز دوم این پروژه ساختمان های اداری، خوابگاه، سالن های بدنسازی، فیزیوتراپی، آب درمانی، کتابخانه، فروشگاه احداث شود، افزود: در مرحله سوم قرار است ساختمان های اداری، خوابگاه ها، سالن های ورزشی، تشک از ساختمان ها ساخته شود. تشک کستی سالن ورکی شهر قرق بود ک در اختیر کستی کیران در برک کرگر

به روبوت مجله رز، مدير كل امور مجلس مزارت رشتح و جوانان پس از جمع آوري اسمايل با آين سفر، كرد را ترك كرد استان گلستان را.

در پایان روز

خروج از نسخه موبایل