مجله حوادث

جزییات سرقت از بیماران بیمارستان شهر ری

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از بیماران یکی از بیمارستان‌های این شهرستان رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل آن یگان وارد عمل شده و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان که یک مرد و یک زن بودند با مراجعه به اتاق بیماران و اتاق استراحت پرستاران، اقدام به سرقت کیف، تلفن همراه و وجه نقد آنان می‌کردند.

وی ادامه داد: با پایش تصویری دوربین‌های شهری و استفاده اقدامات اطلاعاتی متهمان که افرادی حدوداً ۳۰ و ۳۳ ساله و دارای سوابق متعدد سرقت بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه عوامل تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در گام بعدی با داشتن این اطلاعات اقدام به گشت زنی در اطراف و فضای داخل بیمارستان پرداختند گفت: همکاران ما سرانجام موفق شدند روز گذشته سارقان را مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر و اموال ۳ نفر از مال باختگان از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند که تاکنون ۳ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده‌اند، متهمان نیز جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا