مجله عمومی

موضوع قاچاق جنسی زنان و رسانه ملی

در آين نوشتار در سه برده به آيين تعليم با ​​تعريف بر آن كه نگه ميديا ​​ملي است مي دردها.

पर्धा उल : از «بدوک» تا «لاطاری»

این شبکه تلویزیونی شب گذشته در اولین ساعت هفته ایران را پخش کرد که معمولا به صورت تخصصی در زمینه فیلم های اکشن جذاب و خارجی فعالیت می کند. لطاری فیلمی است با تعلیم سماق زنان و دختران ایران به ديب كه به درجابري محمدحسين حسين محدويان و برداز كندجي سيد محمود رضوي در سال 96 سك شده و در همان سال هم نديگان دوكس سيمرگ بلورين فتي بين فيلم فجر بوده است. این دو با ساخت من فیلمهای مندین مجرای نیمروز و ردکون ایکنون در میان فیکترین های عرین ی سینامی سیاسیای افدلی می شوند می شوند.

داستان لاتاری پسری ایرانی است که ندیگنش بھیلی پاشر اکمینی به دبی کردی تا به تیپر کیسبدار کار کند و پس از اککریتی در همانجا به قطل رشته است. قهرمان فیلم برای کشف واقعیت به دبی می رود و متوجه می شود که شاهزاده عامل قتل است و در نهایت در فضای حماس با کمک یکی از دوستان خود و حمایت یکی از مقامات دولتی انتقام می گیرد. کمربند اگر چه شباهت نسبی نام شاهزاده در فیلم (حمد) و شاهزاده دبی (حمدان) تصادفی است، اما فیلم هیچ اتهامی ندارد.

İn olin этр cinemæi ба теме самых духантар в знаنан ated nest в گذشتльно этор на ха хом намини бод бод.

شاید بتوانی فیلم بدوك كه ولين ساقه ي cinemaeem Majid Majidi در سال قبل بود را از اولين هي ن تعمل دانست. در بدوک هم کادا می شود ک دکتر بھه های ایرانی توسر ها کاکی ها کاکری و به روستای کوکی می شود. جالب اینجاست که این فیلم اخیرا پس از سه دهه در رسانه ملی نیز به نمایش درآمده است، همانطور که پس از شش سال حضور سفیر امارات در تهران، سطح روابط دو همسایه به حدی رسید. سطح گذشته

در فيلمهاي بدوك تا لاطاري، فيلمهاي وعديه نيز در آن سلاسه شد كه نوستو در «فقر و فحشا» اولين بار توسط مسعود ده نامكي و تلوگ سال 1383 ساخته شد. در دوکنت که حقيقة اكران عملام نشد و مورد عربة خيلي ها قرب غرب نيز به تمعم صفحة زانان يراني مي ديسه. البته ده نمکی یک سال پس از ساکت آین دوکندو، کتابی با تطبیل ناگفته‌هایی هراده فیلم فقر و روسدین نوشت و نشکی از آن را به فاسلاین کرد کرد.

از شاخ و بال دادن ها يوجي و غريب به تعليم در فيلمهاي سينامعي كه بقزيم در CHE وجه قمادة توما در عطر فقراست، فقري كه بحتيف عاميل بروز فيلمهاي سماق زنان نشان داده شده است. در بیکی از آن ها در آمده است که دکتران و جنان از ایران به سهدة نشم داده شده است

पर्धा दूम: दर अन सुवी मर्जहा

بي تحديد در ميان هموطنان ما دوكتران و زناني است كه بريا آين حدف كه از ديدن دين، فرحان و غير مردوم ما شرم و است به روستاي برتاح مي روند. در آئین سلاسة رابوته ها از کردستان عراق و بها عربی تا دبی نصره شده است که نمی تواند همه ی آن ها را تصدیق کند. شاید به همین دلیل است که امارات به دختران مجرد زیر 18 سال که قصد دارند به تنهایی به دبی سفر کنند ویزا نمی دهد. هر چند در دنیای آزاد به فحشا که به آن «سرویس اسکورت» می گویند، به عنوان یک تجارت نگریسته می شود و دومین صنعت پردرآمد دنیا با بیش از 40 میلیون کارمند فعال در نظر گرفته می شود، اما اینطور نیست که دولت های همسایه آن را داشته باشند. فرش کریمز پهن کرده بشکند، چه حتی با پدیده قاچاق سازماندهی شده توسط سازمان، با یکدیگر درگیر می شوند و به همین دلیل شهروز سخنوری معروف برای همه که با زنان و دختران ایرانی رابطه جنسی داشت. از مالزی اخراج شد. אלקס קשי אסט קה לא קווה קווה ידיריה קבל קבל, ראהשין טליקים אורגשים עברים ראשות רא אז אחיראת אינ פרד ברשמרדה בוד ו גוטרה בוד כה אינ פרד בה בה עקאון שדה אסט.

Dosse al-kes nishan dadd keh tehlik hai organisation hai hai bai bai een menzoor exist dardean keh gaah ez support adam hai mahmh entehni niz bahutandand و اكمال کادر زنان و دختران، نه ب خریدن آن ها در ایران و YA دزدیدنشان، ک بیت زیرزمین. و کمک به خواست آن ها و بازارگدرانی برای آن ها شکل می کرد

واقعیت این است که هنوز هیچ مدرکی دال بر دست داشتن دولت ها و حتی مقامات کشورهای همسایه در این پدیده وجود ندارد، همانطور که هنوز هیچ مدرکی مبنی بر شهرت مقامات فلان کشور در جنوب شرق آسیا به مردان خود وجود ندارد. جوان های ایرانی کارت daawat عصابده شود

पर्द्ध सोम: अन चे कह मी बीनिम

محمد دادکان، ریس یک فیدرینی فوتبال ساحبی کنگلی در آن براد است که در تولیزی هم مترح شده است. و اول از همه به یاد خود کپی کرده است: «وقتی به سوئیس رفتم، در هتلی در امارات نشسته بودم و دخترم آمد و از شما پرسیدم: «آیا شما پدر پدرم هستید؟ ” از شما هفت نفر پرسیدم اینجا چه کار می کنید؟ همه بدون هيك شيروبي به من كهين بيزينس ما اين است، كون زيدند مان نميكركد ميام انياك كار مي كنيم.» و در رماد این را مایه ابروریزی برشمرده و آنهایی را که بیک دغدگه دین با حوض زنان در استشطنگاه می کند به توجة و حل این معضل محم تر می کند می کند.

نه تناها اقای محمد دادکان بلک هر کس که رفازهای رتب به دی دبی و قدری قدری بوده است در میان رافیگر با خانمهای ک به تناهی سفر می کندن و بهتاف و بوسته آن ها مسکس است تبدید برانگیس هم بهد برانگی شده است. ین روزها فروزهای بیکی فریگر ارانی دبی را جابجا می کندن هذا شهری من مشده نیز در حال هر روزه با یکی از دو شرکت دولتی ایرانتی امارات به دی فراز دارد. يك هفته پيش سي و يكم مرداد ماه، با يكي از حمين فروزها كه به ارزاني هم شورت دارد از دبي عزم مشهد بدوم. جمعی مسافیرین را زایرین باحرینی تصمیل می دیدند و بکھیہ، مسافران مختلف به در میان آن ها از شرکت ها ت کتدانه و هتس تعریفیرین را کایرین (کانکشن) ک از جای عدی و از طریک دیبی ازم مشهد به کشم می دهد به. کشم می اگر نباید بر اساس تعبیر خود به دیگران رجوع کنیم، اما وقتی رفتار کسی را با رفتار و همراهی شفاف او تفسیر می کنیم، به گونه ای است که باعث تعجب دیگران و به ویژه بازدیدکنندگان به عنوان یک هموطن می شود.

נ קח פיד מי שד א א ק ה צ צ צ עד תעש תעש ז דר דר שר שר שר یافت ב ח ח דר דר נעב נעב נעב נעב נעב נעב נעב נעב נעב נעב.

65

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا