مجله هنر و فرهنگ

جایزه جشنواره فیلم زنان سئول به یک بانوی ایرانی رسید!

فیلم کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه کنندگی فریبا عرب (شرکت CHOSEN IMAGE) برنده بیست و چهارمین دوره جشنواره آسیایی جشنواره فیلم زنان سئول شد.

در بکش رفیف آسیایی که سه بونواد داشد، نسرین محمدبور برای «چپ دست» بونونب را که طوسیر 5 داور کشد می‌شود، از آن خود کرد. جایزه nbp توسط یک شرکت هنری به یک فیلم اعطا می شود.

بيست و كاهرمين دوره فيلم فيلم زنان سول 25 آگوست ت 1 ستبريمتر 2022 در سول مقادير شد و “شب دست” در اين دوره در بخش فيلمهاي كوتاش با 19 فيلم كوتاش دير ريبت كرد. جشنواره بین‌المللی فیلم زنان در سئول یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم زنان در سطح بین‌المللی است و آثار فیلمسازان زن از سراسر جهان در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی به نمایش گذاشته می‌شود.

در كلمة داستان كوتاش فيلم “شب دست” 15 MINUTE اي وحدي است: “مريم درد در در و قدس درد كار تمده ده و خود را براي اين كار ميكد ام ….”

یاسمین نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیره، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، نصیر شجاعی فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی بازیگران این کوتاه هستند. فیلم براهده مجتبی عبدر رحیم خان است

55244

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا