مجله ورزشی

برای تیمی که خوب بازی می‌کند کار جدیدی وجود ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ژوژ تو تاخیر شامگاه کارشنبه در سیت کابری باد از مصاف با فولاد که ب شبک تیمش همره بود, ایشاه داشت: زیاد نمی‌وجهمن در مورد بازی امروز ساحبت کنیم کنیم, انتزر داشتیم ک تیم در هرلکہه گل بزند

وی افزود: علیرغم انتظارم برای گلزنی در طول 90 دقیقه، این اتفاق نیفتاد و در پایان ثانیه دوم 3 امتیاز را به حریف دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: متاسفیم که نتوانستیم موقعیت خود را به دروازه تغییر دهیم.

و افزود: حتما برای آینده برنامه خواهیم داشت، می دانیم در آینده چه خواهیم کرد و درس خود را به شما تبریک می گوییم.

تو تاخیر تقديم كرد: هميشه اشتباهات فردي وجود دارد، بايد از اين اشتباهات درس بگيريم، براي تيمي كه توانايي انجام آن را داشته باشد، ماشين جديدي براي انجام آن وجود ندارد.

وی کاکرینشان کرد: تیم ما کار کود را خوب نمعد داد، فردی بردی روکیت حمده وود دارد، تیایری آمروز روک کرد در بازی های دو تفافی عربی نکش بریک در کریتن شش تمیسیاد دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اعتراض تیم سپاهان این پنالتی را اعلام نکرد. E آر نیازی به احترام به تصمیمات اهداکننده نیست به ما خبر دهید، قاضی خوب است، ما نباید به قاضی اعتراض کنیم، باید کارمان را انجام دهیم، مجازات را روی صحنه دیده ایم، اما باید به این نکته توجه کنیم که این مراحل برای تعیین سرنوشت بازی طراحی نشده اند. این سرنوشت خانواده ماست.

و در عربة به انجموع در نمايش دوم دو بازي نشان مي دهد كه تبازي دارد، گفت: يك سري در تعليم مي‌توندي به كريكه كند كند، اگر اين جزئيات منفي به ضرر ما باشد و اگر مثبت به سود ما باشد.

تو تاخیر در پیاین بیان داشت: خیلی منم از هواداران، آنها فوک در آنجا अस्थान، हसी कह आन’हा दर لحداتی پیانی دردن ما هم دشتیم و پیانانیریم درنی درنی درنید

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا