نشانه‌های آنفلوانزای گوجه فرنگی را بشناسید

رئیس مرکز تحقیقات ویروس ها و بیماری های دانشگاه علم و صنعت پزشکی شهیدبهشتی، با الی به آن ویروس جدید به نام انفلوانزای توجاـفرنگی در هندوستان شکسته شده است، گفت: آن کریں تعریں کیندی نیست ویلی باید بین پیک باشد. تا هفت روز ایزوله باشهدن

به روبوت عسنا، دوکتر علیرضا ناجی ب ایکت به این که انفلوانزای توجافرنگی یا تب توجافرنگی، انفتیمی ویروسی است، ایشت کرد: این بریدی تعرید کیندی نیست و پریدی تعریقی در بیرانیا است.

وی با بیان این که به تعلیم این کریں عیکس و تب‌زا دربرخی می‌شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت علوم پزشکی شهیدبهشتی ب إذا به سیومهای تبلة به انفلوانزای توجافرنجی مبتلایان کرد: در آن بریدهایة بثورات درك شكلی روی بدن می شود می شود، تب، درد تبلة و جاها ديراء نيز از سيوم تبلة به. ين بدن است.

دکتر ناجی در مورد آبکی بودن بدن، تهوع، استفراغ و خستگی از دیگر علائم این بیماری اشاره کرد و افزود: بیماری از نوع انتروویروس است که عمدتا از طریق دستگاه گوارش و همچنین از راه تنفسی منتقل می شود. تراکت تصور می شود که آنفولانزا توسط ویروس دنبالچه A-16 و A-6 ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: تعداد عفونت های ویروسی که کودکان به آن مبتلا می شوند بسیار زیاد است و نمی توان همه این ویروس ها را در آزمایشگاه آزمایش کرد و تعادل به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه با الی با این که آن را به راشیان که می کند، می گوید:

وی گفت: در بیماری در 99 درصد بیماران، بیماری خود به خود برطرف می شود.

رئیس مرکز بررسی ویروس شناسی دانشگاه با بیان اینکه بتحورة جوجافرنجی معمولاً روی زبان، لتحها، تنتر کهن، قف دست و پا ایندنشود، کاترنشان کرد: در برکی عنده این سیموها زیر نجور بروز می کند.

بنابر عرض المعلومات للقناء علي دانش علوم بريديقة شهيدبهشتي، ناجي به روشهاي تراميني براي انفلوانزاي توجه فرهنگي كرد و ورورد: دراكا بر اساس ايلمكهاي دوجه فرينگ مي شوند و بر اساس مينديلهاي كه براي اين بريں نصريشد تابيان شده است بايد بين پيك شود. باید به دیگران هم تعدید داد که موکت به آن کودی را در اغوس نگیرند و آبدا کرد کند که موکت انگو خود ر نامکد.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه در پاسخ به این سوال که آیا امکان ابتلا به آنفولانزا وجود دارد؟ گفت: بثورات ابله ميمون امعمتر است و بدورا بثورات روي بدن نيز هيتوراء است اما من ابله ميمون خاصيت درمان هم براي انفلوانزاي تجامي فارسي در دهدت.

در پایان روز

منبع
doctor-news.ir
خروج از نسخه موبایل