طریقه ست کردن کیف با استایل + عکس

چگونه کیف مناسب با استایلمان انتخاب کنیم؟

شاید هنگام خرید صنایع دستی یک کیف زیبای خوش نقش گرفته اید. اما یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای یک استایل بی‌نقص، انتخاب و خرید کیف مناسب است. یقینا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده‌اید، استایل‌تان به نظر تکمیل می‌آید، اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن این کمبود نیز کار آنچنان ساده‌ای نیست، اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می‌توان این سختی را کمی آسان‌تر کرد. برای انتخاب یک کیف مناسب به 3 موضوع باید توجه داشت: 1-سبک پوشش و استایل 2- رنگ و متریال 3-اندام و فرم بدن.

1- اهمیت سبک پوشش و استایل در خرید کیف

در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید، توجه کنید.

2- اهمیت رنگ و متریال در انتخاب کیف

در قدم بعدی باید حواسمان به تنالیته رنگی استایل‌مان باشد، باید انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر متریال نیز با دیگر آیتم‌ها هم خوانی داشته باشد. سعی کنید از رنگ‌های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرم استفاده کنید که با تمام ست‌های شما همخوانی داشته باشد و از ست کردن رنگ، جنس کیف و کفش و در برخی مواقع کمربند، بپرهیزید.

3- نکته مهم در انتخاب کیف مناسب، توجه به اندام و فرم بدن

آخرین قدم در انتخاب کیف و خرید کیف سنتی مناسب شاید بی‌ربط به نظر بیاید، اما اگر به آن توجه نداشته باشیم رعایت دیگر موارد نیز آنچنان تاثیری نخواهند داشت. در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف، شما راکوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان می‌دهد.

انتخاب کیف مناسب با اندام

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که با در نظر گرفتن این 3 اصل مهم چگونه برای استایل خود کیف مناسب انتخاب کنید؟ من جواب شمارا اینگونه پاسخ خواهم داد.

انواع کیف زنانه را بشناسید

کیف دستی بدون بند، Clutch bag

کیف‌های بدون بند به نحوی است که یا باید آن‌ها را زیر بغل بزنید یا با پنجه‌هایتان آنها را بگیرید و یا مانند کتاب آنها را در یک طرف خود نگه دارید! این‌ها نسل جدیدی از کیف‌های زنانه هستند که به نسبت پرطرفدارند و با هر استایلی قابل استفاده هستند، اما باید به انتخاب رنگ و سایز آن توجه داشت.

در راهنمای استفاده ازسبک سنتی درسبک مدرن نیز گفتیم که طرز به دست گرفتن این مدل کیف زنانه بسیار مهم است. همچنین بهتر است به نحوه استفاده از این کیف‌ها در استایل‌های متفاوت به خوبی نگاه کنید و با ست‌های مورد نظرتان چندبار طرز دست گرفتن آنها را جلوی آینه تمرین کنید. همچنین قبل از انتخاب این کیف‌ها باید به سختی‌های استفاده از آن نیز توجه نمود. به طور مثال اگر بخواهید روسری خود را مرتب کنید متوجه سختی آن خواهید شد! این کیف‌ها به دلیل اینکه فاقد بند و دستگیره هستند معمولا برای افرادی که استایل مرتب و اتو کشیده‌ای دارند امکان دارد کمی دردسرساز باشند.

کیف دستی، Hand bag

آنها از انواعی هستند که دستگیره یا بند کوتاه دارند. استایل کلی این کیف‌ها کمی کلاسیک‌تر از انواع دیگر است و اگر استایل کلاسیک و مرتبی دارید این کیف‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند. معمولا بندکوتاه این کیف‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مانند کیف‌های کلاچ باید به نحوه دست گرفتن آنها نیز توجه داشت. اگر آنها را روی ساق دست بگیرید کلاسیک‌تر و رسمی‌تر به نظر می‌رسید و حتی این نحوه استفاده ممکن است، کمی سن شما را بالاتر نشان دهد. با این اوصاف این طرز استفاده بیشتر مناسب خانم‌های پا به سن گذاشته است. اگر می‌خواهید با این کیف‌ها مدرن‌تر به نظر برسید بهتر است آنها را همانند کیف‌های اداری در دست بگیرید.

کیف‌های دارای بند بلند، Crossboddy bags

کیف‌‌های کوچک با بند بلند انتخاب مناسبی برای زمانی است که شما می‌خواهید استایل راحتی داشته باشید. بند این کیف‌های کژوال پرطرفدار به شما کمک می‌کند که در عین راحتی، مدرن و شیک به نظر برسید؛ به شرط اینکه به برخی نکات دقت داشته باشید، انتخاب درست از لحاظ رنگ و متریال مهم‌ترین قدم در استفاده از این کیف‌هاست.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید بلندی و کوتاهی بند آنهاست، زیرا این نکته با بلند یا کوتاه دیده شدن قد شما ارتباط مستقیم دارد. به شما پیشنهاد می‌کنم در ابتدا با چند بار امتحان کردن بلندی بند متناسب خود را پیدا کرده و سپس از آنها در استایل خود استفاده کنید. اگر به نسبت سینه بزرگی دارید و درشت اندام هستید از چپ و راست انداختن این کیف‌ها خودداری کنید.

کیف‌های کمری، Belt bags

این کیف‌های محبوب که چندوقتی است بیش از پیش دیده می‌شوند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. کیف‌های کمری به شما کمک می‌کنند ظاهر ترندی داشته باشید به شرط اینکه آن را متناسب با استایلتان انتخاب کنید.

این کیف‌ها معمولا مناسب استایل‌های کژوال هستند، پس اگر ظاهری کلاسیک و اتو کشیده دارید از آنها دوری کنید. این ترندهای محبوب معمولا مکمل کت‌های اورسایزی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند. به یاد داشته باشید، این کیف‌ها انتخاب مناسبی برای افراد چاق نیست.

کیف‌های بزرگ، tote bag

کیف‌های بزرگ معمولا آیتم مورد علاقه زنان شاغل و دانشجو هستند. زیرا همه وسایل مورد نیاز را می‌توان در آن جای داد. کیف‌های بزرگ کژوال هستند و مناسب استفاده روزمره، از این رو نمی‌توانند انتخاب مناسبی برای استایل‌های رسمی شما باشند. پس بهتر است از آنها فقط برای دانشگاه و محل کار استفاده کنید. باید حواستان به سایز این کیف‌های کاربردی باشد و نوعی از آن را انتخاب کنید که از لحاظ سایز متناسب با اندام شما باشد.

کیف‌های ترندی زنانه با ظاهری خاص

کیف‌های شفاف، ترندی و متناسب با مد روز

این کیف‌ها مناسب استفاده روزمره است و برای کسانی است که پیروی مستقیم از ترندها دارند، زیرا این کیف‌ها برای مدتی میهمان ما هستند و چندی بعد از دور خارج خواهند شد.

کیف‌های حصیری و مکرومه:

اگر از طرفداران استایل‌های تابستانی هستید این کیف‌ها برای شما بهترین انتخاب خواهند بود. این کیف‌ها که مکمل لباس‌هایی با الیاف طبیعی هستند معمولا مناسب استفاده در فصل گرما بوده و کمتر در روزهای سرد پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زنبیل خریدهای مکرومه:

چنانچه از فرم‌های معمول کیف‌ها خسته شده‌اید این زنبیل‌ها انتخاب خاص و منحصر به فردی خواهند بود. زنبیل‌های قدیمی که قبل‌تر تنها در مواقع خرید استفاده می‌شدند، امروز جزو ترندی‌ترین انتخاب‌های شما خواهند بود. اگر طرفدار استایل‌های خاص و منحصر به فرد هستید امسال از استفاده از این زنبیل‌ها غافل نشوید.

استفاده درست از انواع کیف به شکل‌گیری درست استایل شما کمک بسزایی می‌کند، سعی کنید با در نظر گرفتن برخی اصول انتخاب درستی برای تکمیل استایل خود داشته باشد.

7تکنیک ست کردن کیف

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که مانتو و شلوار را انتخاب کنید و وقتی نوبت به کیف می‌رسد ندانید که چطور انتخاب کنید و با استایل تان مچ کنید. در ادامه این مقاله چند تکنیک راحت و کاربردی را خواهیم گفت تا بهترین استایل خود را داشته باشید.

1.مناسب اندام خود کیف انتخاب کنید

 اگر لاغر هستید کیف های خیلی بزرگ برای شما مناسب نیستند زیرا قطعاً در پشت کیف پنهان خواهید بود و اندازه کیف باعث می‌شود شما ظریف‌تر از آنچه که هستید دیده شوید.

کیف بولینگ از جمله کیف های کاربردی است که برند مونام در رنگ و طراحی مختلف با کیفیت بسیار عالی طراحی و تولید می‌کند. اگر به محصولات چرم علاقه‌مند هستید حتماً وارد صفحه اینستاگرام monam_gallery  شوید.

2.هماهنگی جنس کیف با استایل

همان طور که می‌دانید کیف ها در تنوع جنس و طرح و رنگ متفاوتی در بازار موجود هستند. کیفی را برای ست کردن انتخاب کنید که با استایل شما همخوانی داشته باشد. به طور مثال با یک استایل کلاسیک کیف سنتی یا مکرومه ست نکنید. کیف های مکرومه را در استایل های کژوال، بوهو و ماکسیمال استفاده کنید.

کیف های خرگوشی و فانتزی زیادی را در گالری هیلا می‌توانید مشاهده کنید. این کیف های برای استفاده روزمره بسیار پرکاربرد است و استایل شما را جوان و سر زنده خواهد کرد. Hila__galley

3.مناسب موقعیت انتخاب کنید.

بهتر است برای حضور در هر مکانی مناسب همان موقعیت لباس بپوشیم. به طور مثال در مراسم های رسمی و مجلسی از کیف های کلاچ یا کراس بادی استفاده کنید. اما همین کیف کلاچ در استفاده روزمره کاربردی نبوده و حتی استایل شما را ناهماهنگ جلوه می‌دهد. کیف های لحافی با بند زنجیر ترند امسال هستند. این کیف را می‌توانید از صفحه اینستاگرام cadenza.ir  تهیه بفرمائید.

4.هماهنگ کردن رنگ کیف با رنگ لباس پایین تنه

شما می‌توانید رنگ کیف خود را با قسمت پایین تنه مثلاً شلوار یا دامن ست کنید.

5.هماهنگی با رنگ کمربند

کمربند جزو آیتم‌های ترندی این روز هاست که برای همه نوع اندامی مناسب است. اگر از کمربند استفاده می‌کنید رنگ کیف را متناسب با رنگ کمربند خود بردارید و استایل کنید.

6.ست کردن با استایل مونوکروم

استایل مونوکروم استایلی خاص و همیشه شیک است. با هرسبک پوششی می‌توانید ازاین تکنیک استفاده کنید. مونوکروم یعنی در یک استایل به طور کامل از یک رنگ یا تنالیته یک رنگ استفاده شود. شما می‌توانید رنگ کیف خود را هم رنگ با لباس های خود استایل کنید.

7.کیف وکفش هم رنگ

ست کردن کیف و کفش با هم شاید ساده باشد اما می‌توان در جنس های مختلف رنگ مشابهی انتخاب کرد و یا رنگ یکی باشد اما طرح متفاوت باشد.

پرکاربرد ترین کیف ها

·         رنگ متالیک

این رنگ کیف زنانه در رنگ های طلایی،نقره ای،مسی یا هر نوع تن رنگی دیگری وجود.این کیف ها سطحی براق دارن و اگر میخواهید از این رنگ کیف استفاده کنید بهتر کیف خود را در سایز کوچکی انتخاب کنید زیرا به دلیل درخشان بودن این رنگ موجب میشود که بقیه اجزای لباس شما دیده نشود.

برای استفاده از این کیف ها محدودیتی وجود ندارد ،به این معناست که شما میتوانید این کیف را در تمام طول سال و در تمام فصول سال استفاده کنید. این مدل کیف با هر نوع استایل شما ست میشود برای مثال میتونید به لباس مجلسي ،لباس شب،مانتو و حتی با شلوار جین هم مورد استفاده است.

ویژگی مهم این کیف رنگ متالیک،سطح براق بودن ان است ،به طوری که به شدت جلب توجه میکند.

·         رنگ سبز

یکی دیگه از کیف هایی که به شدت کاربردی است،رنگ سبز است. سبز اغلب در دنیای مد به عنوان (رنگ خنثی)مانند رنگ های مشکی،سفید،خاکستری شناخته می شود. کیف رنگ سبز نه تنها قابلیت با ست کردن هر نوع استایل را دارد بلکه قابلیت هماهنگی با رنگ‌های دیگر مانند صورتی و سبز، بنفش و سبز، زرد و سبز را هم برای ما راحت کرده است. تمامی طیف رنگ سبز جز پرکاربرد ترین رنگهاست ولی سبز چمنی، سبز یشمی طرفدار بیشتری در بین سبز های دیگر دارد.

خروج از نسخه موبایل