مجله ورزشی

برای کسب مدال المپیک پاریس کار بسیار دشواری داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن رنگرز شامگاه چهارشنبه در نشست خبری برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور گفت: قم از پایگاه های جدی کشتی فرنگی در کشور است و در یک دهه گذشته در رده های مختلف سنی ملی پوش ثابت داشته و به حداکثر رشد خود رسیده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ابراز کرد: اگر علیرضا نجاتی کشتی گیر قمی به دلیل آسیب دیدگی از دور رقابت کنار می رود، جای خود را به یک کشتی گیر جوان دیگری می دهد و کشتی دارای زایش و رویش های خوبی است.

وی افزود: علیرضا نجاتی از کشتی گیرهای توانمند است و اگر مصدوم نبود، رقابت بهتری از او در این مسابقات شاهد بودیم.

رنگرز با بیان اینکه در مرحله اول همه تعهد و توجه یک ورزشکار باید معطوف به حوزه کار حرفه ای خود باشد افزود: متاسفانه برخی از ورزشکاران درگیر حواشی می شوند که در دراز مدت برای آنان مشکلاتی ایجاد می کند و نمی توانند به اهداف بلند خود دست یابند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه کشتی های خوبی در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور دیدیم و نتایجی غیر منتظره بود افزود: منهای ۷ نفری که از این مسابقات معاف بودند، همه ظرفیت کشتی فرنگی کشور امروز در این مسابقات حضور دارند و کیفی ترین رقابت ها در سطح ملی را در این مسابقات شاهد هستیم و فردا نیز فینال های حساسی خواهیم داشت.

رنگرز بیان کرد: رقابت های المپیک با همه مسابقات متفاوت است و در کشتی فرنگی کار بسیار سخت است و امیر میرزازاده دو حریف بسیار قدری دارد.

وی افزود: هادی ساروی نیز کار دشواری در المپیک دارد و رقیب های ارمنی و کوبایی و روسی در این وزن بسیار قدرتمند هستند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: علارغم اینکه بیشتر بار مدال آوری در المپیک بر دوش کشتی است در این دوره کار بسیار بسیار دشواری داریم.

وی عنوان کرد: هر اتفاقی در المپیک بیفتد باید پاسخگو باشیم و برای کسب مدال المپیک دنیا یک میلیون دلار برای هر مدال سرمایه گذاری دارد، اما ما هزینه هایی که می کنیم در سطح بازی های آسیایی است و امروز مربیان حاشیه امنیت ندارد.

رنگرز افزود: آموزش و پرورش، سپاه و استانداری ظرفیت های دارند که می شود با بهره گیری از این ظرفیت ها سالن هایی را در اختیار هیات کشتی قرار دهند تا مزیت رقابتی استان قم در کشتی فرنگی تقویت و مشکلات کمبود سالن در قم برطرف شود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا