مجله علمی و پزشکی

عکس | رونمایی ال‌جی از غول شگفت انگیز مانیتورهای OLED

درست قبل از نمایشگاهاگر یک) در سال 2022، ال جی از یک مانیتور گیمینگ کاملاً جدید و یک مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرد. از مشخصات کلیدی مانیتور گیمینگ سری UltraGear می توان به پنل OLED، نرخ تازه سازی تصویر ۲۴۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۱:۹ اشاره کرد و همچنین دستگاه می تواند حرکات کاربران را از طریق فناوری هوش مصنوعی ردیابی کند.

منتدى منتديرهاي جديد الجي

ال‌جی از نمایشگرهای OLED رونمایی کرد

هر دو صناهر کروفی جدید لجی، تکیلیه های کیدید و کُلیبه فرد می کند را به کتیندری را به کتیند می کند. مانیتور گیمینگ UltraGear OLED این شرکت با شماره مدل 45GR95QE اولین نمایشگر OLED این برند با نرخ تازه سازی 240 هرتز است.

این مانیتور علاوه بر قیمت به روز شده 240 هرتز، دارای اولین صفحه نمایش 45 اینچی با منحنی 800R خواهد بود. برخی از ویژگی های قابل توجه دیگر عبارتند از وضوح WQHD (یعنی 3440 x 1440 پیکسل)، نسبت تصویر 21:9، زمان پاسخگویی 0.1 میلی ثانیه، پوشش رنگ 98.5٪ DCI-P3، HDR10 و نرخ تجدید متغیر (VRR).

مانیتور گیمینگ UltraGear OLED همچنین به یک پوشش غیر بازتابنده مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای پورت های HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 است.

ال‌جی از نمایشگرهای OLED رونمایی کرد

مانیتور دیگر UltraFine Display Ergo AI نام دارد و در ساخت آن از یک دوربین هوش مصنوعی داخلی استفاده شده است که با ردیابی چشم کاربران و تنظیم شیب و ارتفاع نمایشگر بر اساس آن می توان از آن در خانه یا محیط خودرو استفاده کرد. ، برای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل وضعیت بدن آنها. شیب آن 40 درجه و ارتفاع آن تا 150 میلی متر قابل تنظیم است.

از مشخصات این مانیتور می توان به صفحه نمایش 31.5 اینچی با وضوح 4K، پنل IPS، پوشش 95 درصدی DCI-P3 و HDR اشاره کرد. UltraFine Display Ergo AI در واقع نسخه پیشرفته مانیتور DualUp است که در پایان سال گذشته معرفی شد.

در مورد قیمت و زمان ارائه این مانیتور هنوز جزئیاتی در دسترس نیست و احتمالا در حین یا بعد از نمایشگاه IFA که از 2 تا 6 شهریور (11 تا 15 شهریور) برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

227

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا