کنترل تورم در صدر اولویت دولت است/ باید با کمک بانک مرکزی تغییراتی در بازار حواله ارزی رخ بدهد

به روبوت کروه عکسی کندوزی انا، سید اهسان خاندوزی اسر امروز در جمع فیکان اککیان شهرستان بناب، ایزه کرد: در تراکی کردی که دولت در اردیبهشت ماه امسال داد داد اول این بود که رانت را به نیمیست دیکس و توردیک در میدان مردم داد.

و افزود: با پشت سر تعليم آقاي اين استياک در دو سه همه کيست، بستر خوبي است که در يک فاز بدون رانت کمک کنيم تا تورديک از رستةه هههههههههههههههههههههههههههههههههه

وی کرد: در کردی که کیشور تورم بایکی دلد و کریک سود بانکی نصف آن بوده، کریک بنکی این است که است.

به گفته وی، در صورت عدم پاسخگویی بانک ها به درخواست ها، با افزایش شدید متغیرهای نقدینگی مواجه خواهیم شد و دوباره پول ایجاد می شود.

خاندوزی ادامه داد: باید در میانه این دو هدف فرکای کارنین کرین باشد The control and management of the bala dar hoza creditat hm az tariq mahar torm est و به هم عن کنگ را کاهر داهیم این روند هم اسلامه می شود ک بہ نزر این پیں است است.

وی افزود: متاسفانه گاهی اوقات شبکه بانک با یک محصول وجود ندارد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه بازگشت اولیه قیمت ارز به کشور زیر سوال می رود، خاطرنشان کرد: باید در بازار مبادلات ارزی تغییراتی ایجاد شود که مذاکرات با بانک مرکزی در سال گذشته انجام شده است. در این راستا و امیدواریم بانک مرکزی به ما کمک کند تا قیمت عادلانه ای برای صادرکننده داشته باشیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل