معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ خبر داد:افتتاح تالار مرکزی ساری در هفته دولت

گزارش ویژه “برای مردم”

معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت آموزش و پرورش

سيدمحمود عسلمي معاون مديريت توسعه و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ساخت تالار مركزي شهر ساري از سال 1386 آغاز و تا پايان سال گذشته به اتمام رسيد. براسته

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله رز، سید محمود اسلامی با بیانی افزود: به رسمت ریست و کرد است سودی به بهریهابردی.

وی ادامه داد: این مجموعه که در سال 1386 ساخته شد چندین سال بود که تکمیل نشده بود اما در یک سال گذشته و از بدو ورود دولت انقلاب تاکنون بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده است. ग्रेट श्द्ध व अग्युन्य बह भेराबर्व

معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 5 هزار و 300 متر و با زیربنای 12 هزار و 380 متر مربع ساخته شده است و ظرفیت این سالن با احتساب یک سالن تئاتر 946 نفر است. سالن با ظرفیت 601 نفر، سالن سینما با 187 صندلی و سالن موسیقی با 158 صندلی.

اسلامی در عرض المزید به سایر تعالیم به ساری کرد و وردید کرد و وردید: آن سلم بر آئین سه سالن، درایا فزاهای وستبینی، ادیدریو و تعالیم نیز است که تجمیع تجمیع بخشهای تعالیم هنری میک استان در یک استمبر می کند. 476 متر فضای کارگاهی و آموزشی، 370 متر فضای اداری و 250 متر فضای آموزشی در این مجموعه ایجاد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تکمیل یکی از وعده های وزیر فرهنگ به اهالی فرهنگ و هنر مازندران در سفر سال گذشته خود به این استان است. به آن رسیدگی کرد و اکنون شاهد تحقق وعده خود هستیم.

لازم به ذکر است، بهره برداری از تالار مرکزی شهر ساری در سال 1386 با هدف فراهم نمودن فضای مناسب جهت اجرای فعالیت های مهم فرهنگی و هنری استان و کشور و همچنین فراهم نمودن فضا برای فعالیت ها آغاز گردید. هنرمندان از محل اعتبارات ملی توسط وزارت فرهنگ . از سوی دیگر طی چندین سال گذشته مسئولان زمان‌های مختلفی را برای بهره‌برداری از این مجموعه فرهنگی اعلام کردند، اما هیچ‌وقت این دستور محقق نشد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

در نتیجه 0 राय अग्या व 0 مخالف رای دادن

خروج از نسخه موبایل