مجله ورزشی

سرمربی جدید فولاد خوزستان به بازیکنان معرفی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، خوان ایگناسیو مارتینز عصر امروز چهارشنبه وارد اهواز شد و در فرودگاه شهید قاسم سلیمانی این شهر مورد استقبال هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان قرار گرفت.

وی بلافاصله به باشگاه فولاد خوزستان رفت و به بازیکنان و کادر فنی این تیم معرفی شد تا به همراه سایر اعضای این تیم خود را مهیای هفته پنجم لیگ برتر و کسب اولین امتیاز این فصل برای فولاد شود.

ایگناسیو تا پایان فصل و با گزینه تمدید برای سال دوم قراردادش را به امضا رسانده، بسته به اینکه آیا او یک سری اهداف را برآورده می‌کند یا خیر. فولاد در حال حاضر قعرنشین است و هر چهار بازی خود در لیگ ایران را باخته است.

این چهارمین ماجراجویی جیم در خارج از کشور پس از هدایت تیم‌های شانگهای شنشین و میژو میکسان تکاند چین و همچنین العربی کویت است.

این مربی ۵۹ ساله اسپانیایی، سابقه هدایت تیم‌هایی نظیر رئال ساراگوسا، لوانته، آلمریا، رئال وایادولید و… را در کارنامه دارد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا