دستگاه های تصفیه آب خانگی، معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب 1401

دستگاه های تصفیه آب خانگی از کجا بخریم؟ معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب سال 1401 کدام است؟ همه در زمان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا به دنبال بهترین ها هستند. با اینکه بهترین دستگاه تصفیه آب از دید هر کسی می تواند متفاوت باشد، اما برخی از ویژگی ها برای همگان مهم هستند و در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب مورد توجه قرار می گیرند. در ادامه سعی شده است بهترین دستگاه های تصفیه اب خانگی در سال 1401 را از دید مشتریان این دستگاه ها بررسی و معرفی شود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است

قطعا یافتن بهترین ها در زمان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دغدغه ی همه مشتریان است. پاسخ مطلوب به سوالاتی از قبیل ؛ کدام برند بهتر است ؟ دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای بگیرم ؟ کدام مونتاژ بهتر است ؟ از کجا دستگاه های تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟  دستگاه تصفیه آب خوب با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟ و… می تواند دایره انتخاب شما را در میان وفور برندهای مختلف دستگاه های تصفیه آب محدودتر کند تا بتوانید یک انتخاب درست دشته باشید.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب از برند های تایوانی همواره از جانب مشتریان و فروشندگان به عنوان بهترین ها در بازار مطرح می شوند . هرچند  برای اطمینان به کیفیت دستگاه تصفیه آب نمی توان تنها به نوع برند دستگاه اکتفا کرد اما معمولا دستگاه های تصفیه آب برند های معتبری که از جانب مراکز معتبر تصفیه آب عرضه میشوند درصد خرابی کمتر و طول عمر بیشتری نسبت به برندهای متفرقه دارند. در میان برند های تایوانی برند سافت واتر و cck  جز برترین ها محسوب می شوند.

 با اینکه شما این برند ها از جانب فروشندگان مختلف تایوانی معرفی می شوند اما اکثر این دستگاه ها مونتاژ ایران بوده و به دلیل تحریم ها دستگاه های تصفیه آب مونتاژ تایوان در بازار ایران موجود نیست. البته مونتاژ های با کیفیت ایرانی چیزی از مونتاژ های تایوانی کم ندارند و از فطعات اصل تایوان ساخته شده اند. در کنار این برند ها ، دستگاه تصفیه آب برند ایرانی- تایوانی ادنسه در مدل های 6 تا 8 فیلتره توسط شرکت فراب کالا عرضه می شود. این برند در رقابت با برند های تایوانی یوده و هم تراز آن ها در بازار پیشروی می کند.

چگونه دستگاه اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهیم؟

همانطور که اشاره شد امروزه مونتاژهای مختلف از دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار موجود است که همه با نام تایوانی معرفی می شوند . اما اینکه شما به عنوان مشتری در زمان خرید دستگاه تصفیه آب چگونه اصل و بدل بودن قطعات و دستگاه را تشخیص دهید شاید کار سختی به نظر بیاید.

 اما خوب است بدانید دستگاه هایی که با قطعات تایوانی مونتاژ شده اند برند دستگاه بر روی قطعات حک شده است و صرفا یک برچسب نیست. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مراکز معتبری چون فراب کالا که متخصص این حوزه هستند و دستگاه های تصفیه آب خانگی را با گارانتی عرضه می کنند می تواند خیالتان را از بابت اصالت کالا راحت کند.

دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای بهتر است؟

کیفیت آب مناطق مختلف و میزان آلودگی های موجود در آب آن متفاوت است . اینکه هرهرکسی چه هدفی از تصفیه آب آشامیدنی دارد و میخواهد تا چه حد آب تصفیه شود مشخص می کند که دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای تهیه کنید . برای اطمینان خاطر از میزان آب تصفیه شده در حد مطلوب ، شما با خرید دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای می توانید به مقصود خود برسید. فیلتر های مرحله 7 و 8 کیفیت آب را ارتقا می بخشند . بنابراین اگر تنها سلامت آب برای شما مهم است داشتن یک دستگاه تصفیه اب خانگی 6 مرحله ای از برند های معرفی شده کفایت میکند و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

دستگاه تصفیه آب از کجا بخریم؟ با قیمت مناسب

قیمت های مختلفی که از سمت فروشندگان دستگاه های تصفیه آب مطرح می شود گاهی تطابقی با کیفیت دستگاه ندارند. همیشه خرید از مراکز معتبر بدون واسطه  بسیار بهتر از خرید از سایر فروشندگان است. فراب کالا مرکز معتبر عرضه کننده دستگاه های تصفیه اب از برند های معتبر است که شما با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از ان می توانید ضمن استفاده از نظرات مشاوران و کارشناسان جهت انتخاب درست دستگاه تصفیه آب مطابق با نیاز خود، از گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهرمند شوید.

 فراب کالا با حذف واسطه ها بهترین دستگاه های تصفیه آب را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. تمامی دستگاه های تصفیه آب فراب کالا دارای گواهی نامه NSF هستند. این گواهینامه نشان دهنده رعایت استاندارد های تولید در طول تمامی مراحل ساخت دستگاه های تصفیه آب است.

منبع: فراب کالا

خروج از نسخه موبایل