مجله حوادث

آمار بالای تصادفات جاده‌ای در بزرگراه‌های میانمار

به ماساژ پلیس ، گفت: در مجموع 35 نفر در تصادفات رانندگی زخمی شدند و 202 در نیمه اول سال جاری (2020) از راه عمومی Mandala Yangon کشته شدند.

به گزارش مجله رز ، از ژوئن تا ژانویه سال جاری ، میزان یانگون ماندالا 183 دختر چگونگی اتفاقات در آفریقا ، در مسیر این کشور ، رایج است ، به آنها گفته می شود ، در پردیس نشان داده شده است و به 36 کشته ، 48 مصدوم از تصادفات رانندگی 9. آن را ثبت کرد

نحوه ایجاد موارد معمولاً در اثر اشتباه ، بنابراین بدست آوردن رانندگی از سهل انگاری ، خواب آلودگی و موارد دیگر.

در سال 2019 میزان 524 تصادف ترافیکی ، در ماندالا این دختر در یانگون میانمار ملاقات کرد و باعث کشته شدن 108 نفر و زخمی شدن 1101 نفر شد.

گفته می شود از تصادفات راهنمایی و رانندگی در ایالتی که وی فروخته است ، ترافیک را به پلیس ماساژ می دهد ، به طوری که با کمک پلیس برای اطمینان از ایمنی پیروی از احکام راه و با کمک ترافیک استفاده می شود.

تا زمانی که پاسگاههای نگهبانان ؛ و حتی دادرسان ، و آنها از شایستگی های 24 ساعته عبور کنند ، تعداد صراط ها را در مسیر خود افزایش دهند ، راه نجات برای ساخت 2012 امن تر است.

به گزارش شین هوا ، جاده 587 کیلومتری اتصال شهر تجاری ماندالیای یانگون ، میانمار دومین شهر بزرگ است که در دسامبر 2010 برای کاهش زمان سفر بین دو شهر نصب شده است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا