استیلی: دو دیدار خوب با سنگال و اروگوئه انجام می‌دهیم

رهبر تیم ملی فوتبال ایران، از حقدة سه ديدار دوستان كاسب تيم ملي اوميد، سنگال و اروگوئه در پنجره بازي‌هاي ملي خبر داد.

به گزارش مجله رز، حمید استیلی گفت: با تیم فدراسیون، سرمربی و سرمربی تیم ملی صحبت کردیم. فروش برای кбел бод ама байд даст бех даст هوم کانار تیم میли کیشورمان بوزدام. هل آين رحدلة مستلزم معدادة مدياها و پيشکسوتان از تيم ملي است تناه کیزی که بریم کهیلی همم رامکی است و خوشبختانه در زیتوم کی به روز به روز می شود.

مدیر تیم ملی گفت: از 20 شهریور بعد از مسابقات لیگ با بازیکنانی که در ایران هستند تا 26 شهریور در تهران هستیم و تصمیم داریم یک بازی دوستانه با تیم ملی انجام دهیم. ” سپس 27 ماه اتریش به ما منتقل می شود. به ناظرم مقاد با سنگال يك ديدار خيلي خوب و قوي براي با بود توجه به تحريم هاي كه وود درد دراد كيديد روي ما هست و براي تيم هاي ديگر به مرابت اين رويه اسان تر است. دومین بازی فیفا پنجم مهرماه است و البته همه می دانند که بازی بعدی با تیم اروگوئه در اتریش خواهد بود. در قاعد مي بازي دو بازي بازي خوب و قوي با حريفاني با حمداني بادلا اگاگی سکوکیک در کاباس بازی سوم دیکستی کرد و میتوست که به پایترین می اوریم. نشستی را هم در آماده سازی ویژه هر چه بهتر و موضوع پرواز به اتریش داشتیم و به ما قول کمک داد، نتیجه ای که در بازی با کره جنوبی تیم ملی با پرواز چارتر راهی سئول شد.

استيلي براده ورود كاپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر، سه تن از علی علی علی فیفا حمر با کاپ جام جانهی به ایران سفر می کند و در آیین کساب باید یک سری پریتوک هی فیفا را اجرا کنیم.

تمدیر تیم ملی بدود کرد: همدلی تیم ملی باید بری همه ما محمد بهد میرشاد مجیدی سبحانه قطع هیات ریاسه و كامیته فني را از سكوكيك و كادر فني به ما دعا كرد و كاهين كه فدرين با همه توان از شما سبك مي كند. امیدوارم بازیکنان بین خود اتحاد و هماهنگی داشته باشند. تمام تاله خود را در آن براد حما کرد که هیک کیکسوتان ویلی کیں کے کے در آن سه ماه باید کانار ما باشتن و ما را مسل کام برا برا کھیں در رنگ راه سکھیں کندن.

متولی تیم ملی درباره شرایط امیری ها گفت: خوشبختانه شرایط امیری ها روز به روز بهتر می شود و امیدوارم به پایان شهریورماه برسند. הר מרבי אשרישש אין אסט ק והיד אמירי רא דר טים שעשה הדלה הדעת امیدوارم این یک بازی 2 بازی باشد، امیدوارم برای گذراندن اوقات خوب ایده خوبی باشد. ба тужа бех частанция цеплаты федерация фотболта др ин ззомоть программа хай تیم мили را من بخ من بازی من می کنم. وحيد حسميان الان در قطر است و بازيهاي بازيهاي مي كند را زير نازر در درد ر ر زير دارد و سکوچيک و باکتي کدر فني در ايران است و بازيهاي ليگ برتر را دارد و مي بيند. در مجموعة همدلی و انتستنگ خوبی انگیت شده و کاریک را کنار ایم و تنها به آیندو و تیم ملی واقعی در رنگ راه می اندیشیم.

در پایان روز

خروج از نسخه موبایل