مجله هنر و فرهنگ

بازیگری که خود را مدیون رضا عطاران می‌داند

به روبوت این کابر آنلین، اشکان آشتیاق با هوزر در فرامل تلیزینی «شب فیروزه‌ای» که شب کیکه (چهارشنبه 5 مرداد) از ترکیک 5 سیما شد، کرد کیمی در دوروزه خود کرد.

اشتیاق در بخش وال ساحبتهای خود اهرا کرا کرا بریک از کارکا درازی دیه میشود و بریک دیز دیر کر گفت: نمیدانم چرا شد ولی به من داده شد. برکی از کارها بوده ک هذاس می‌کردم کیلی کوب از اب درمی‌اید اما عاز از آن کردمی نریندند. در تقوم كامساب كراهاي هم بوده كه خاص ميكردم خيلي خوب نهدي اما فهميده شده است.”

گفت من در 10 سالگی بازی می کنم و الان در 38 سالگی در 38 سالگی بازی می کنم! البته خنده دار است که در آن سالها و در سریال خیلی هم نکش فرد متاهل را بازی نیردم و کامشت بس کادیه بدوم. من نگران اولین بار در سریال “سه دونگ سه دونگ” به درجازری شاهد احمدلو بود ک کوستگاری درهم.”

اشتياق احرة تحميل كار كردن به رضا عطاران گفت: «در سريال «دنياي شيرين» و نكش دايي مرا بازي‌كرد و در «سيب خانده» نيز در كنار يشان بدوم. دونیا شیرین ولین کاری بود ک که رایال نکش بازی میکردم و سیب خاند دومین کاری بود ک که ریال نکش داشتم به ناظرم ين 2 سريال خيلي ديه شد و فيلمان كيديد داشت همچنین در سریال «زیر آسمان» زیاد دیدم. من 16 ساله بودم. بعد از آن دوران بلوغم بود و کند کرد نیردم در گیست کراهه کے دیہ میشد; شاید به همین دلیل است که مردم بیشتر تلویزیون تماشا می کنند.

برنامه تلویزیونی «شب فیروزایی» با اجرای گروه شبکه اجتماعی پنج سیما از شنبه تا چنچران شبه به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و اجرای ابوالفضل آقاخانی ساعت 21:00 روی آنتن می رود.

57245

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا