مجله علمی و پزشکی

خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند

این بروزرسانی فقط در رایانه امکان تفکر افرادی را دارد که در نسل سوم صاحبان خودرو آموزش داده می شوند ، همانطور که مشهور است سخت افزاری است که از Auto 3 و Manner پشتیبانی می کند. تسلا در تمام سال شروع به نصب تجهیزات رایانه ای کرد و در پایان صاحبان خودرو در انتها به سیستم خودرو انجام می شود که شامل ویژگی جدیدی است که تسلا.

جدید تسلا اتومبیل های خود را بروزرسانی کرد

در صورت فعال بودن این ویژگی ، چراغهای راهنمایی و رانندگی سیستم خودرو را حفظ کرده و علائم را صاف می کند. و در این صورت راننده باید پدال شتاب دهنده را فشار دهد تا به سمت اتومبیل حرکت کند ، حتی اگر چراغ سبز باشد. وی خاطرنشان می کند که حالت خود رانندگی تسلا کاملاً نیازی به رانندگی ندارد ، این ویژگی در همه تقاطع ها عملی نخواهد بود. مثلاً در گذرگاه های راه آهن ، اما این ویژگی کار نمی کند ، یا با پای پیاده.

جدید تسلا اتومبیل های خود را بروزرسانی کرد

تسلا نت های جدید ، که ویژگی هایی در حالت بتا و چغندر هستند هرگز نمی میرند. این سیستم همچنین با گذشت زمان بهبود می یابد. این دلیل در مواردی نیست که ما کارهای صحیح عابر پیاده ، باران سبک و یک خط مستقیم انجام دهیم. به همین دلیل ما باید در راننده تسلا دقت لازم را داشته باشیم در صورت لزوم مراحل از جمله ترمزگیری را انجام دهیم.

جدید تسلا اتومبیل های خود را بروزرسانی کرد

دهان ایلان از مدتها پیش قول داده وسایل نقلیه تسلا یک روز بتوانند بدون خوش شانسی رانندگی کنند. اما اینطور نیست ، با وجود این که فروش اتومبیل تمام اتومبیل هاست ، از نوع اتومبیل های تسلا نیست و با توجه به مجازات ، برای خریداران که می خواهند بخرند ، با مثال چنین ویژگی هایی ، لحظه حاضر کجاست.

theverge.com

2121

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا