مجله حوادث

دستگیری ۲ شرور که به شهرداری خسارت زدند

ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت دو شرور را که اقدام به ایجاد ناامنی و تخریب اموال شهرداری در محله خاک سفید تهران کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش مجله رز، برابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری مبنی بر تخریب اموال عمومی از سوی تعدادی از اراذل و اوباش شرق تهران را دریافت کردند. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که این افراد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای اهالی  محله خاک سفید، اقدام به تخریب اموال عمومی در یکی از خیابان‌های این محله نیز کرده‌اند.

با اعزام ماموران به محل بلافاصله پیگیری موضوع در دستورکار قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند که عاملان این تخریب دو نفر از اراذل و اوباش منطقه هستند که هر دو نفر آنان دارای سوابق درگیری و شرارت فراوان بوده و پیش از این بارها به دلیل شرارت بازداشت و روانه زندان شده‌اند.

با کسب این اطلاعات، عملیات برای شناسایی محل اختفای این افراد نیز در دستورکار قرار گرفت و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد شدند. در ادامه هماهنگی‌های قضایی لازم اخذ شده و ماموران با حضور در مخفیگاه این افراد هر دو فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. کارشناسان میزان خسارت وارد شده به اموال عمومی از سوی این دو شرور را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا