مجله علمی و پزشکی

کرونا نشان داد جامعه پزشکی ما ایثارگرست

مجله رز/خراسان رضوی وزیر بهداشت با اشاره به این که تا قبل از هجوم ناجوانمردانه‌ای علیه جامعه پزشکی به راه افتاده بود، گفت: قبل از اینکه از مردم به ایثار پزشکان اعتقاد نداشتند و معتقد بودند جامعه پزشکی ما جامعه ایثارگری هستند.

بهرام عین‌اللهی در یادواره شهدای سلامت که امروز در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما در یک برهه خاص از تاریخ به سر میبریم و تاریخ برگزاری فعالیت‌های شرکت‌کنندگان و کشور ما است. ما بره‌های را در کشور داشتیم ولی نقطه عطف ر تاریخ کشور، بعد از انقلاب است. بعد از پیروزی انقلاب به ویژه در وزه سلامت پیشرفت‌های زیادی داشتیم، ویژه زمانی که وزارت بهداشت و درمان با مر

وی آن کرد: در روع انقلاب وادث را داشتیم و در این ۴۳ سال ابرقدرت‌ها با اعمال ریم‌ها نگذاشتند راحت باشیمال ریم‌ها نگذاشتند راحت باشیند راحت باشی. از روزی انقلاب اسلامی ۸ ال دفاع مقدس را داشتیم. مات سلامت از دفاع مقدس ما، یک لوه ممتازی بوده و با ازجنگ‌هایی که در نیا وجود داشته، بوده است. نقطه الیت‌ها در 8 ال دفاع مقدس، رمان مجروحان شیمیایی بود، زیرا هیچ مینه‌ای ر وصف درمان با اینگرونه اینگرونه اجنگرونه.

وزیر بهداشت ادامه داد: این نقطه از تاریخ نشان‌دهنده این بود که پزشکان ما همگام با رزمندگان می‌توانستند در آن برهه زمانی را به نحو احسن انجام دهند و به درمان و کمک به رزمندگان شیمیایی بروند بپردازند. آنی به دلیل مت در جبهه‌های جنگی هم میایی شدند و از این آسیب رنج می‌برند.

ن‌اللهی ریح رد: تا قبل از رونا هجوم ناجوانمردانه‌ای علیه جامعه پزشکی به راه افتاده بود. رونا اوجود همه مشکلات، در ور ما شجاعت، رشادت، ایستادگی، ایثارگری و از خودگذشتگی ادر درمان را نشان داد. ل از رونا مردم به ایثار پزشکان معتقدند و نشان داد، جامعه پزشکی ما جامعه ایثارگری هستند.

ر ر ال میل است…

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا