مجله عمومی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معرفی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به لوتور کرداین آنلاین، آیین تودیع و معرفه مدیرکل صورفی فیزی و ابخیزداری گلستان پیش از ذهر یکشنبه با حوضر وتحدیر امور جنکل روزریس فیزی و ابخیزداری کیشور در سالن یغان آن دانش کل مکاری شد.

در آن سرامع، از زحمات «عبدالراحيم لتفي» به تطبيق مديركل عقد قدرداني و «حميد السلاقة» به تطبيق مدير كل صورس فيزيل و ابخيزداري غلستان معرفة شد.

متولی مدیریت امور جنگل، سازمان منابع طبیعی جنگل و نظام آبیاری کشور در این جلسه و همچنین تقدیر و تشکر از اقدامات مدیر، منابع سابق جنگل طبیعی و کشاورزی و سازمان جنگل.

نقی شعبانیان با بیان عنگ نیمتوان به تناهی از رسورفی فسیکی کرد کرد، رماد داد: باید تمام بکشید به کمک روسری فیزی و آن هنر مدیر کل رسوری فیزی و ابخیزداری است که آست کے بین داشت فیزی تکتکتی کند.

شابانيان تصريح كردند: بردم در حال هادر در خباس سلمع به رسورفي فيزيل معابه غ و دغدغه مند آشتن و بيد بين مردو و روسريف فيزيل كرستان خوبي شود تكتاست.

معاون سازمان امور جنگل های منابع طبیعی و سیستم آبیاری کیشور ادامه داد: امروزه در دنیا جنگل منبع تولید چوب است.

Shabanian ba ba bayan эксполнительный использование истан گلستان را به یاد آورد، گفت: در منتدرة پیدار از جنلها انتزر ما این است که با پشتوانه علمی و کرینت با دانش کامهای خوبی در حفظ و استکاین از این عرناها می شود.

وی کاتر نشم کرد: در فیلم های آبخیزداری بید تمام تلفن کود را نمت دیم که بیشتر کیفی از نازر کیفی و کمی علی پیدا کند کند.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا