مجله حوادث

ترافیک پرحجم در ۳ محور مواصلاتی / بارش برف و باران در جاده‌های اصفهان و اردبیل

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در سه محور بین شهری در محدوده غربی تهران خبرداد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مجله رز، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر تازه ترین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده های گلشهر و پل فردیس، آزادراه تهران- کرج – قزوین محدوده‌های پل کلاک و مهرویلا و برخی از مقاطع محور تهران – شهریار پرحجم و نیمه سنگین است و در دیگر محورهای مواصلاتی گره ترافیکی خاصی نداریم و تردد به شکل روان در حال انجام است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان و اردبیل است. در دیگر جاده‌های کشور گزارشی از بروز پدیده‌های جوی نداشتیم.

شیرانی درباره محدودیت‌های تردد و محورهای دارای انسداد نیز گفت: آزادراه کرج – قزوین و بالعکس در حدفاصل پل کردان تا پل هشتگرد دراستان البرز، در تاریخ جمعه پنجم اسفند ماه از ساعت شش تا ۱۲ صبح به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای، از کیلومتر ۱۴ الی ۲۷، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین باندشمالی از پل کردان به محور قدیم و باند جنوبی از پل هشتگرد به محور قدیم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. محورهای ریگان – ایرانشهر، خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری)، لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا