یک طلا، یک نقره و ۲ برنز فرنگی کاران ایران در رقابت های نوجوانان جهان

نمایندگان ایران در ایتالیا یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب کردند.

به گزارش مجله رز، مسابقات وزن 500 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. اهورا بویری در وزن 65 کیلوگرم مدال نقره و سیدرضا آذرشب در وزن 80 کیلوگرم و محمد جهانگیری در وزن 110 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 48 کیلو کرم علی احمدی وفا در دور پیمہ با شولود 2 بر 1 از سد تیگران کالستیان از ارمنستان گذشت و در دور باد و در تاحت يككهارم تحميل با تحمل 5 بر 4 كورمان بك عليمجانوف از قرقيزستان را مغلوب كرد و به تاحت نيمه تحتيل راه يافت. احمدی وفا در آن تاحت ب شولود 7 بر 3 از سد Arsen Zhoman از کازکاست و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پیانیانی به مصاف رونیت شارمان از هند می رود

در وزن 55 کیلویی محمد کامالی در دور پامه با شولوب 6 بر 2 مغلوب ماکسیم چوبنکو AZ

در وزن 65 کیلوگرم اهورا بویری در دور پرامه با شولود 5 بر 2 كاسب سرغازی با ابدیخادیر از كاكاستان به بدریک دست یافت. وی در دور باد با شولود 6 بر 2 بهروز برانوف از وزبکزی را مغلوب کرد و به تحت یکچهارم کاکی راه یافت. وی در آن تاحب با تحمل 10 بر 4 اندرانیک سدراکیان از ارمنستان را از پیش رو رادو و راهی تاحد نیمه تحمیل شد. Boiri در آن تاحت با شولود 1 بر 1 از سد علی علیزادا از جهورمی عزربیان باست و به دیدار فینال راه یافت نماینده کیشورمان برای دیدن پایان روز اعزام شد.

در وزن 80 KG سيدرضا عزار شب با شود 3 بر صفر كساب وتي كاجانن از فنلاند پيروز شد. وی در دور باد با شرود 9 برای سفر مارکوس وتجارف از استونی را پیش رو داشت و راهی تاحد یکچهارم شد. وی در آن تاحت با تحمل 8 بر 2 و تحاه فنی تایزو YOSHIDA از جابان را مغلوب کرد و به تاحت نیمه راه یافت. ازارشب در آن تاحت با رفت 9 بر سفر مغلوب اسمعیل رضایف از عزربیان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در آن دیدار مسابر برانکو دوکیک از سربستان به بدریک دست یافت و ساحب مدال برنز شد.

در وزن 110 کیلوگرم محمد جهانگری پس از در دور ور 1، در دور دوم با ثلاث 8 برای سفر از بهمسیم پتروف به برویزی. وی در دور باد با شولوب 4 بر 3 مغلوب دارابوس لازلو از مجارستان شدو به حوزر این کستی گیر در دیدار فینال، به کروه بازنده ها رفت. جهانگیری در غروف بازنده ها عمر الکلینی از مصر را با شولود 8 بر سفر از پیش روحد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در آن دیدار مساعد دمیترو استریکوزین از اوکرین با شوله 9 بر سفر به پیروزی ریست و ساحب مدال برنز شد.

در پایان این رقابت ها تیم اول ایران با وزن 75 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و تیم های آذربایجان با 80 امتیاز و ترکیه با 60 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند. مقام های اول و سوم

فردا شب و در مسابقه فینال و در دور دوم، محمد غلامی در وزن 51 کیلوگرم برای مدال طلا و پیام احمدی در وزن 45 کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن 60 کیلوگرم به میدان می روند. حمیدرضا کیشتکار در وزن 92 کیلوگرم مدال برنز را خود حریفان کسب کردند.

در پایان روز

خروج از نسخه موبایل