مجله علمی و پزشکی

ظرفیت تولید واکسن کوو ایران برکت در بهار به ۳ میلیون می‌رسد

مدیر پروژه تولید هپاتیت گاو برکت ، ایران “طبق پیش بینی ها ، گزارش پیشرفت در زمینه های نیمه صنعتی و کارهای صنعتی ، در مورد واکسن مخاطبان عظیم.

به گزارش مجله رز ، وی از آخرین وضعیت آزمایش و تولید واکسن ایرانی باراکیت برای Word گفت: جلیلی گفت: “خدا را شکر ، تلاش شبانه روزی دانشمندان داروسازی ، تمام مراحل تولید صنعتی و نیمه صنعتی واکسن در پیش بینی های قبلی ، و او مهمترین چیز در این زمینه بود. “

وی افزود: من به مردم وعده داده شده دوست دارم كه ما واقعاً نیمه صنعتی هستیم ، ظرفیت دوز واكسن را به 3 میلیون در ماه می رساند.

واکسنی که پیش از این به عنوان مدیر اجرایی ستاد امام فرمان فرمانه گفته بود ، به این معنی است که در مورد بسیاری از تحقیقات انجام شده برای افزایش کارایی و اثر بخشی تولید واکسن بیشتر از نتایج موفقیت آمیز بوده است.

جلیلی ، آخرین وضعیت خط تولید واکسن نفرت ، گفت: “100٪ ساخت زمان ساخت ، 20 تا 30٪ تجهیزات این خط تولید نصب شده ، 20٪ تجهیزات نصب شده و موارد دیگری که توسط اوایل تابستان و آماده بهره برداری خواهد بود.

وی تأکید کرد: علاوه بر تولید 3 میلیون دوز واکسن به خط تولید نیمه صنعتی در خط صنعتی با ظرفیت 12 تا 15 میلیون مقدار کمی در ماه گذشته و تا تابستان 1400 به بهره برداری رسیده و محصولات این خط این قابلیت را اضافه کرد.

با توجه به گزارش های عمومی ستاد اجرایی فرمان امام ، مدیر پروژه پروژه واکسن ستاد اجرایی فرمان امام برای سومین بار برای آزمایش واکسن های انسانی ایران و برکت گفت: ما آماده شروع دوره سوم و میانگین آزمایش بالینی هستیم امسال – ممکن است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا