۸۵۰ میلیارد کالای قاچاق در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم انگی اچاق و احتکار در یک انبار کالا به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریناد رته ریناد رته ریناد رته ریناد.

ارش مجله رز و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اطلاعات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار نگهداری لوازم خانگی لوازم خانگی و احتکار شده در محدوده خیابان “فدائیان” «و بررسی موضوع را در ور ار خود قرار داده اند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی های بیشتر از این محل، 5 هزار و 572 دستگاه لوازم خانگی از خانواده، ماشین لباسشوئی، اجاق گاز، کولر و فریزر بدون مجوز و مدارک گمرکی کشف کردند. .

پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ مالک کالا شناسایی و دستگیر شدند، تشخیص داد: از این اموال احتکاری شده بود که با هماهنگی قضائی انبار پلمب تا اموال کشف شد پس از سیر قانونی تحویل سازمان امور مربوط به تهران شد.

سرنگ بهرامی در پایان توضیح داده شد: قرار دادن ارزش پول لوازم خانگی را ۸۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار داده است.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل