اعضای انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما انتخاب شدند

اعضای انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره و بازرسان

ارش گروه رهنگ و هنر رنا؛ مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما با حضور جمع کثیری از اعضای آن انجمن و همچنین با حضور نماینده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سهیل رحیمی نماینده و بازرس خانه سینما در تاریخ 13 تیر ماه 1401 در سالن مجتمع فرهنگی نری اسوه گزارش .

ابتدا در مجمع فوق‌العاده که با حضور اکثریت حاضرین برگزار می‌شود، پیشنهاد اصلاح چند از اساسنامه داده شد که مورد استقبال عمومی قرار گرفت و در ادامه در مجمع عمومی عادی انتخابات هیئت مدیره و بازرس صورت گرفت و تعداد 269 نفر آرای خود را در صندوق انداختند. .

بر اساس این رای‌گیری مجید امانی‌زاده با ۲۶۴ رأی، علیرضا احمدی‌کیا با ۱۷۹ رای، جواد راهزانی با ۱۵ رأی، علی رضایی با ۱۲۴ رأی، علی رضایی با ۱۱۸ رأی، پرویزکاظم‌لو با ۹۸ رأی، منصور غضنفری با ۹۶ رأی، محمود ریحان‌صفت با ۳۲ رأی. رأی، عبدالرضا سعیدی با ۲۸ رأی و سید محمد صالحی با ۸ رأی به عنوان اعضای هیئت مدیره و مسعود شرفی‌کیا با ۲۱۰ رأی، علی بهرمند با ۳۹ رأی و شهرام اسلامی با ۱۰ رأی به‌عنوان بازرسان انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما انتخاب شدند.

لازم به ذکر است تغییرات اساسنامه و انتخابات پس از گذشت مدت زمان قانونی در تاریخ 25 تیرماه 1401 توسط نماینده وزارت کار، تعاون و امنیت اجتماعی مورد تایید نهایی قرار می گیرد که به زودی و در اولین جلسه هیئت مدیره سمت اعضای هیئت مدیره و اعلام خواهد شد. .

انتهای ام//

خروج از نسخه موبایل