عادی‌انگاری کرونا مهم‌ترین عامل افزایش بیماری/افزایش ۶ درصدی بستری‌های کرونایی

فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بحران، عادی انگاری را مهم‌ترین عامل افزایش این بیماری دانست و گفت: باید با روحیه و جهادی اجازه تشدید بیماری را در کشور ندهیم.

به گزارش مجله رز، دکتر احمد وحیدی سه شنبه در چهل و پنجمین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی، با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به روند افزایش بیماری‌های جدید در کشور، افزود: باید برای استان‌هایی. اﯾﺠﺎد ﺗﺼﺮﯾﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ در ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ مداخلات رای کنترل هر سریع‌تر ماری داشته باشیم.

وی برای افزایش سرعت‌های تجمع و دورهمی در شهرهای قرمز کشور اشاره کرد و ادامه داد: بیماری عادی شبیه به بیماری مهم‌ترین عامل افزایش است و برای همین باید با رعایت قوانین بهداشتی به عنوان استفاده از ماسک و تزریق دز، اجازه رشد مجدد بیماری را داد. رونا را در ور ندهیم.

وزیر کشور پس از استماع گزارش وزارت بهداشت، درمان و پزشکی در خصوص افزایش حدود 6 درصد بستری‌های ویژه در کشور گفت: اجرای هر چه کامل‌تر «طرح شهید آموزش سلیمانی» با تأکید بر تمرکز ملی مدیریت بیماری‌های بهداشتی و برای همین باید به صورت همگانی در این کشور انجام شود. امر مقابله با بسیج ویم.

موضوع تعیین تکلیف وضعیت شرکت‌های واکسن ساز داخلی از محورهای مورد اشاره فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی برای مقابله با بحران بود و ادامه داد: گزارش دیگری ارائه شد که در حال حاضر هفت نوع واکسن در کشور در حال تولید و در این خصوص وزارت بهداشت است. ایستی نسبت به ادامه فعالیت شرکت های واکسن ساز حسب و توانمندی لمی و نیاز کشور میم گیری لازم را داشته باشند.

وحیدی اضافه کرد: برخی از شرکت‌های داخلی واکسن‌ساز، مجوزهای اضطراری فعالیت‌های گرفته شده بودند و باید این مجوزها را به صورت مرحله‌ای، به طور دائمی و سپس بین‌المللی و سازمان جهانی بهداشت صادر کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای مدیریت و مقابله با تهدیدها، یادآور می‌شود: امروز جریان‌های رسانه‌های دشمن در تلاش برای حاشیه بردن زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی فعالان امر برای مقابله با آسیب‌هایی هستند که باید در این مراقبت‌های ویژه لازم را نسبت به موارد دیگر انجام دهند. وم من داشته باشیم.

فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با توجه به این موضوع که امروز وضعیت جدید بیماری و روند افزایش آن بایستی مراقبت‌های جدی‌تری داشته باشد، گفت: سامانه “ایران من” تزریق شده است و شهروندان عزیز کشور نسبت به این امر اهتمام دارند. لازم را داشته باشد.

ر وحیدی افزود: محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها با کنترل سویه‌های جدید بیماری است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت کشور، وی در پایان به نزدیک بودن فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین اشاره کرد و گفت: در این گزارش ویژه‌رسانی‌های پزشکی رسانه‌ها برای نظارت بر اطلاع‌رسانی‌های بهداشتی به ویژه در مراسم بزرگ اربعین، ضروری است. است و باید لازم باشد از سوی رسانه های رسمی کشور مانند صدا و سیما انجام شود.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل