مجله اجتماعیکسب و کار محلی

10 روش کسب درآمد از اینترنت ( شماره3 شما رو میلیونر می کند )

اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از این فضای مجازی بدون نگرانی هستید، در طی این مقاله از سایت ماهدیس وب تمام راه های کسب درآمد از اینترنت برای شما توضیح خواهیم داد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

درآمد اینترنتی به چه معناست؟

اینترنت بستر بسیار مناسبی برای شناخته شدن افراد است و شما می توانید ایده ها و افکار خود را به تمام دنیا منتقل کنید، علاوه بر این می توان از این روش برای کسب درآمد استفاده کرد و با طراحی سایت و یا کار در شبکه های اجتماعی هایی، وبلاگ نویسی و… که در این پلتفرم وجود دارد می توانید درآمد کسب کنید.

روش اول : فعالیت در شبکه های اجتماعی اینستاگرام

اولین راه برای کسب درآمد از اینترنت، کار در شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که اینستاگرام یکی از این شبکه های اجتماعی پرطرفدار است. شما می توانید با ارسال ویدئو و فعالیت های منظم با جمع آوری فالوور درآمد کسب کنید. در نظر داشته باشید که برای کسب درآمد از طریق اینترنت باید استراتژی و ایده مناسبی داشته باشید.

 روش دوم : پشتیبانی سایت

خدمات پشتیبانی وب سایت سلامت و صحت عملکرد قسمت های مختلف وب سایت را بصورت مداوم تضمین کرده و در صورتی که در هر قسمتی از وب سایت مشکل و تداخلی به وجود بیاید تیم خدمات پشتیبانی سایت با دریافت مبلغ قیمت پشتیبانی سایت فورا آن را پوشش دا ده و مشکل را برطرف میکند.

از طرفی این نکته قابل توجه هست که امنیت در هیچ جا و در هیچ زمانی ۱۰۰ درصد تامین نخواهد شد به همین دلیل در فرآیند پشتیبانی کارهایی انجام میشود که در صورت بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی خسارات به حداقل برسد.

در نتیجه اگر سلامت و کارکرد درست وب سایت شما برایتان مهم است پیشنهاد میکنیم حتما یک تیم پشتیبان حرفه ای و قوی را در کنار خود داشته باشید.

روش سوم : طراحی سایت

اگر انگیزه کسب درآمد از طراحی وب سایت را دارید، خوب است که این خبر خوب را بشنوید که راه های کسب درآمد از این طریق گسترده، متنوع و بسیار زیاد است.

برای شروع کسب درآمد آنلاین از طراحی سایت ارزان و حرفه ای، باید یک نقشه ذهنی داشته باشید تا به شما کمک کند در این مسیر دشوار اما جذاب پیمایش کنید.

برای کسب درآمد از طریق وب سایت باید مراحل خاصی را طی کنید که اولین قدم آن تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای و ماهر و حرفه ای است.

اولین قدمی که در جهت حرفه ای شدن باید برداشته شود بحث آموزش و یادگیری است. یادگیری لزوما با گذراندن دوره های آموزشی اتفاق نمی افتد. به خصوص در زمینه طراحی سایت، فیلم های آموزشی رایگان با محتوای بسیار ارزشمند در اینترنت وجود دارد که با کمی دانش زبان انگلیسی می توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید و به جای پرداخت هزینه های بالا برای کلاس ها، فقط هزینه پرداخت کنید.

روش چهارم : تولید محتوا

همه سایت ها باید به صفحات اول گوگل بروند و کسب درآمد کنند. برای این کار باید توجه گوگل را جلب کنند. بنابراین آنها در رقابت تولید محتوا هستند. اگر می خواهید از اینترنت درآمد کسب کنید، تولید محتوا برای وب سایت ها می تواند بستر مناسبی برای آن باشد.

 زیرا هر سایتی به یک محتوانویس نیاز دارد. کافی است کمی به دنبال پروژه های مناسب بگردید. نکته مهم برای تولید محتوا این است که باید دایره لغات بالایی داشته باشید تا بتوانید به راحتی محتوای باکیفیت مورد نظر کارفرما را تولید کنید.

روش پنجم : وبلاگ نویسی

در نظر داشته باشید که ایجاد وبلاگ رایگان است و نیازی به خرید هاست یا دامنه ندارد. این پلتفرم برای کسب درآمد نیز می تواند بسیار ارزشمند باشد. با ایجاد وبلاگ های زیاد و جذب کاربران به این وبلاگ ها می توانید تبلیغ کنید و کسب درآمد کنید.

ادمین های وب سایت هایی که نیاز به دیده شدن دارند می توانند از وبلاگ های خود برای دریافت بک لینک استفاده کنند و بک لینک های دریافتی از وبلاگ ها ارزش بالایی دارند و اگر وبلاگ های زیادی دارید که دارای اعتبار دامنه بالایی هستند سئو برای این فرآیند بسیار مهم خواهد بود.

روش شیشم : بازدید از سایت ها و کلیک در ازای پول

وقتی از این روش استفاده می کنید باید در سایت های تبلیغاتی ثبت نام کنید و مراحل کلیک روی مواردی که سایت ها ارائه می دهند را طی کنید. دلیل این امر این است که برخی از سایت ها به دید بیشتری نیاز دارند و به چنین سایت هایی برای بک لینک پرداخت می کنند. با کلیک بر روی هر یک از لینک های این سایت ها، به دیده شدن سایت های مقصد و دریافت پول کمک می کنید. برخلاف سایت های دیده شده به اولین نتایج گوگل هم می رسد.

روش هفتم : همکاری در فروش

برخی از سایت ها محصول مورد نیاز جامعه را دارند و برای این مشکل سایت طراحی کرده اند اما فروش مناسبی ندارند. شما می توانید با تماس با چنین سایت هایی و کمک به آنها در فروش پول دریافت کنید. معمولا این سایت ها به صورت درصدی کار می کنند و به ازای هر فروش که در این سایت ها انجام می دهید، درصدی دریافت خواهید کرد.

روش هشتم : بازاریابی برای سایت های فروشگاهی

این روش مشابه روش شیشم است با این تفاوت که باید در طراحی وب سایت با مشتریان ارتباط برقرار کرده و محصولات آن شرکت را تبلیغ کنید. اگر موفق باشید و فروش انجام شود، درصد خوبی از ارائه دهنده خدمات دریافت خواهید کرد.

روش نهم : طراحی گرافیک

امروزه درآمد یک طراح گرافیک آزاد در سراسر جهان از درآمد یک کارمند در یک شرکت طراحی گرافیک بهتر است. از آنجایی که فریلنسرها مستقل هستند و آزادی دارند و می توانند کیفیت کار خود را بهتر ارائه دهند، دلیل دیگر این است که یک طراح آزاد تمام درآمدی را که به دست می آورد، می گیرد، اما کارمندی که طراحی گرافیک انجام می دهد باید به میزان حقوقی که صاحب آن کار می کند راضی باشد.

اما نکته مهم این است که طراحان آزاد کار ثابتی ندارند. یعنی ممکن است برای چند روز شغل داشته باشند و حتی چند ماه بیکار بمانند، زیرا مشتریان را راضی نکرده اند و در نتیجه هیچ درآمدی کسب نکرده اند.

 فریلنسرها معمولاً سطح دانش تخصصی بسیار بالاتری نسبت به کارمندان یک شرکت دارند. زیرا آنها تخصص دارند و روی گرایش طراحی گرافیک کار می کنند. اما ممکن است از یک طراح گرافیک خواسته شود که کارهای پیش پا افتاده مختلفی را در یک شرکت انجام دهد.

 از سوی دیگر، کار به عنوان کارمند زمان بسیار کمتری برای یادگیری و کسب تجربه به فرد می دهد.

روش دهم : راه اندازی استارت آپ ها

انجام این روش می تواند آینده بسیار روشنی را برای شما رقم بزند. اما نیاز به صبر و تحمل زیادی دارد. زیرا ممکن است در ابتدای کار درآمدی نداشته باشید و فقط برای خرج کردن باقی مانده باشد. داشتن یک تیم متخصص برای سایت های راه اندازی ممکن است بهترین گزینه باشد. همچنین باید در مورد استراتژی و ایده ای که قرار است اجرا کنید با تیم صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که تعامل بالای اعضای تیم برای پیشبرد اهداف استارتاپ بسیار مهم است. بنابراین تیمی از متخصصان با اهداف هماهنگ ایجاد کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا