طبخ و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در جنوب تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی هدایت، با اشاره به سنت حسنه اطعام غدیر بویژه در بین اقشار کم اضافه: هم زمان با این عید فرخنده علاوه بر عرضه غذای گرم طبخ حلیم در ایستگاه صلواتی بوستان بهار در ضلع شمالی با مشارکت شهروندان انجام می شود.

وی ضمن دعوت از شهروندان شاد برای حضور در این جشن بزرگ ادامه داد: به مناسبت عید سعید غدیر جشن بزرگ ولایت همراه با استیج برنامه‌های فرهنگی هنری شاد و متنوع روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با اجرای گروه‌های هنری، سرود جمعی، گروه نمایشی در وستان بزرگ ولایت می‌شود.

منین استیج فرهنگی و هنری در وستانهای امام مینی ():ل اد، شهید اعظمی، شهید مطهری، جانباز و بهار برپا می‌شود.

ایت حرکت دو اروان سیار ودرویی همراه با مولودی وانی، تکریم خانواده‌های شهید ادات، اروبی و عطرشهداگ روشنای ار، اجرا لریزان رای ندانیان جرایم غیر مد، رپایی محفل انس با قرآن در مسجد جامع حضرت ولی عصر) و استیج رنامه ودک و نوجوان در ایستگاه ماره پنج خیابان ولی عصر () ویژه رنامه میهمانی ۱۰ لومتری با مشارکت موکب آل طاها از برنامه های روز عید غدیر است.

هدایت با اشاره به آذین بندی به منظور ترویج فرهنگ نشاط مذهبی، معنوی و زیبایی بصری به مناسبت این ایام از اهتزاز پنج ابر پرچم بلند با عنوان علی الله در این منطقه خبر داد و گفت: اکران ۳۸ عدد بنر پرتابلی، تعویض ۴۵۰ پایه پرچم. رشه لها، نصب ۸ عدد المان می و ۵ هزار متر ریسه پرچمی در منطقه معابر و میادین انجام شده است.

خروج از نسخه موبایل