مجله حوادث

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز “عفاف و حجاب”/ حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمنان

فرماندهی کل مدیریت جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت روز “عفاف و حجاب”، هدف گرفتن پوشش و حجاب زنان مسلمان ایران را از محورهای جنگ شناختی دشمنان عنوان کرد.

ارش مجله رز به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

«بیست و م تیرماه که از سوی شورای رهنگ مومی ور روز «عفاف و حجاب» نام گرفته است. ادوار اعت و غیرت زنان و مردان پاک باخته مسلمانی است ر ریان کشف حجاب رضاخانی در مسجد وهر شاد ر آن ران. زنانی که در آن دوران برای حفظ آبرو، عزت و حجاب خود گوشه نشین خانه بودند چهل و چند سال بعد همراه دختران و نوه های خود دوشادوش برادران مسلمان شان فریادهای مانده در دل را سر دادند و قیامی کردند که دودمان خاندان استعماری و استبدادی پهلوی. را اد داد.

اب نماد تمدن ایرانی و اسلامی است و امروز از نجایی مهم آن تشدید می شود که یکی از شخصیت های جنگ شناختی ایران است. جنگی که در آن سبک زندگی و ظاهر زنان مسلمان ایرانی به نام حقوق بشر و آزادی مورد هجمه قرار گرفته است چرا که دشمن می داند چرا که هویت ایرانی اسلامی خود را از دست می دهد چگونه می توان فرزندانی را در دامن خود پرورش داد که روحیه می دهد. «شهادت لبی» و جان فدایی برای دین و سرزمین خود داشته باشند.

همه تلاش ما بایستی بر این باشد که با تأسی از روش، منش و سیره ائمه معصومین و در رأس آنها حضرت فاطمه زهرا(س) در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش های دشمنان را خنثی کرده است. و اجازه ندهیم حجاب زن ایرانی دست مایه آنها برای رسیدن به هدف استعماری شان باشد و در این راه همگام با راهبردهای ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دیدگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” گام برداریم.»

فرماندهی کل مدیریت جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت روز «عفاف و حجاب» و یاد همه شهدا که همیشه در وصایای خود را حفظ کرده اند از ارزش های انقلاب اسلامی را وظیفه خود دانسته و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که از اصول امعه اسلامی است تمام هم و غم خود را به کار خواهد و ان شاءالله ر این راه ا م افزایی دیگران است.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا