مجله ورزشی

بهناز طاهرخانی به زودی به تهران منتقل می‌شود/ ترخیص خواجویی از بیمارستان

مجله رز/کرمان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان  گفت: بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی پوش که دچار حادثه رانندگی شده، کاملا هوشیاری خود را بدست آورده و به زودی به تهران منتقل می‌شود.

مریم کاظمی پور امروز هفتم دی ماه در حاشیه عیادت از بهنازطاهرخانی در بیمارستان پاستور بم اظهار کرد: با تلاش خدمتگزاران جامعه پزشکی و کادر درمان بیمارستان پاستور بم، روند درمان فوتبالیست ملی پوش که در سانحه تصادف ضربه مغزی شده بود، رو به بهبود است و از شرایط کاهش سطح هوشیاری جدا شده است.

وی ادامه داد: شرایط درمانی در روزهای آینده به سمتی می‌رود که طاهرخانی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت دیگر فوتبالیست ملی پوش گفت: زهرا خواجویی نیز روز گذشته از بیمارستان پاستور بم ترخیص شده و امروز از طریق پرواز بم به تهران منتقل شد.

کاظمی پور بیان کرد: پیگیر ادامه روند درمان این دو فوتبالیست در تهران از طریق  باشگاه خاتون بم، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم تا به موقع اقدامات لازم برای درمان و بازگشت این دو به عرصه حرفه‌ای فوتبال مهیا شود.

وی با اظهار تأسف از فوت ملیکا محمدی دیگر فوتبالیست ملی پوش ایران نیز تصریح کرد: برای خانواده ملکیا محمدی در داغ و مصیبت بزرگی که بر این خانواده وارد شده،  آرزوی صبر و استقامت دارم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دختر فوتبال ایران امروز در بدرقه دوستان و ورزش دوستان استان فارس دیار دنیوی را وداع گفت و روز یکشنبه هفته آینده نیز در استادیوم آزادی میزبان پیکر این فوتبالیست ملی هستیم تا مراسم درخور شأنی برای این دختر ملی پوشی که ایران را مأمن امنی برای فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کرد، داشته باشیم و آن را به جایگاه ابدی‌اش بدرقه کنیم.

به گزارش مجله رز، بامداد سوم دی ماه بازیکنان تیم قوتبال خاتون بم دچار حادثه رانندگی شدند که متاسفانه ملیکا محمدی جان خود را در این سانحه از دست داد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا