مجله علمی و پزشکی

لزوم چکاپ سالانه دیابت در افراد بالای ۳۵ سال/افزایش آمار ابتلا به دیابت پس از شیوع کرونا

انجمن سازمان ایران به افراد بالای 35 الصیه کرد منظور چکاپ و تشخیص احتمالی به ماری به منظور مراجعه مراجعه کنید.

ارش مجله رز، امیرکامران نیکوخن در خصوصی مار متفاوت نوع : حدود ۱۴ صد معیت ۲۵ تا ۷۵ سال ور به شناسایی هستند که ر مو.

وی با اشاره به اینکه در یک یا دو سال گذشته آمار افراد در دنیا افزایش یافته است، تصریح می کند: برابر آمار قبلی که در سال 2019 بوده است، این افراد در جهان 463 میلیون نفر بوده اند و پیش بینی شده اند که این افراد را به حساب می آورند. :

نیکوخن یکی از لایل فزونی گرفتن مار به این است که به سبک زندگی آنست که منجر به رواج زندگی آنه‌نشینی شود و گفت: رهش و : رهش و ر ورمان آمار آمار ۱۱ درصد ود که امروز به درصد رسیده است و بر اساس جهانی، از بالاترین رتبه است.

وی افزود: در رقه ریای مدیترانه، دریافت اطلاعات از سایر نقاط جدید است و پاکستان، کویت و… در منطقه ما قرنار ر ایران نیز برخی از کشورهای کشور و بالاتر از اول دارند مثل یزد که این امر ادت غذایی و زندگی افراد باز می‌گردد.

وی با تاکید بر درمان و بحران از بیماری، اظهار کرد: هر دوی این موارد مهم هستند از طرفی در زمینه اولیه اولیه و ثانویه باید کار و بحث خانوادگی نیز در این بیماری مهم است.

ر مرتبط:

ری اجرای مصوبه مات ورای عالی بیمه

افزایش آمار کودکان مبتلا به اطلاعات در انگلیس

نیکوخن در عین حال به بی‌علامت بودن اشاره کرد و افزود: حدود 44.7 موارد در دنیا شناسایی شده است و نیمی از افراد از خود بیاطلاع هستند که به همین دلیل غربالگری بسیار مهم است. وصیه می‌شود افراد بالای 35 سال به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انجمن هم‌رسانی ایران که در یک برنامه صحبت می‌کردند و شیوه زندگی افراد را زیر نظر می‌دانستند و می‌افزایند: افراد ۳۵ سال اگر اضافه وزن یا اضافه وزن دارند، سریعا برای چکاپ مراجعه کنند.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا