مجله ورزشی

عطایی: در صورت پیروزی مقابل صربستان، صعود می کنیم/ بازی با اسلوونی حکم مرگ و زندگی داشت

رمربی ملی والیبال ایران از ملکرد بازیکنان خود رضایت دارند.

ارش مجله رز، روز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر اسلوونی گفت: خدا را شاکرم. مسابقه وبی بود و بازیکنان عملکرد وق‌العاده‌ای اشتند. وانستیم ر شرایطی که م مرگ و زندگیمان را پیروز ویم داشت. از این بابت خدارا شکر می‌کنم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که عملکردی فوق‌العاده درست کرده‌اند.

ایی ادامه داد: ازیکنانم خیلی وب بازی کردند و در واقع مام کیفیت تیم اسلوونی را تحت تاثیر ملکرد خود رار . است که با بازی خوب تیم برنده می شود. رای ما مهم‌ترین موضوع این است که ملی‌پوشان کیفیت الا و بازی وبی را به نمایش بگذارند که این اتفاق وبی رابه می‌آورد.

عطایی با بیان این که تمام هدف تیم ایران نمایش والیبال خوب و ارائه بازی با کیفیت است، تصریح کرد: اگر موفق به مطمئناً مطمئنا خیلی خوشحال می شوم که مردم را شاد کند و به خوبی از اعتبار والیبال ایران در دنیا دفاع کند. نیم. استراتژی ما این است که بازی به ازی جلو رویم و کیفیت مان را ارتقا می دهد. وشبختانه مین ونه هم پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: شانس ایران زیاد است اما به بازیهای دیگر م ربط دارد. .

به گزارش مجله رز، مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه ۱۸ تیرماه) در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌روند و برای صعود به مرحله نهایی حتما باید این تیم را شکست دهند.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا