مجله حوادث

کامیون بنز بزرگراه آزادگان را به هم ریخت

نگوی ازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرران از برخورد امیون با چهار خودرو در رگراه آزادگان خبر ردا

لال ملکی در وگو با مجله رز، دراین‌بار شرق اظهار کرد: در ساعت 12:37 امروز یک تصادف در مسیر غرب بزرگراه آزادگان، قبل از جاده کمربندی سامانه به 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران داده شد که درپی آن از آن سه ایستگاه محل حادثه اعزام شد. ند.

وی با اشاره به عوامل آتش نشانی در محل حادثه، ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده که یک دستگاه خودرو بنز 911 به دلیل نامشخصی با یک دستگاه سواری پژوپارس با سه سرنشین برخورد کرده بود، به طوری که خودروی پارس های خودروی زیادی دیده بودند. و دو رنشین آن که و مرد جوان 22 ساله و 25 اله بودند، متوجه شدند‌های شدیدی که به مارستان انتقال یافتند.

ملکی گفت: در ادامه این حادثه کامیون بنز پس از برخورد با سواری پژوپارس از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه و شکست آن ها با بلوک های نیوجرسی مسیر مخالفت را انجام داده و در آنجا هم با سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه است. واری پژو 206، آن وانت و کامیونت ایسوزو برخورد کرده و در نهایت شده است.

سازمان‌های سازمان‌نشانی و ایمنی شهر تهران با بیان این‌که میزان هزینه‌های آتش وارد شده به سه خودروی دیگر در مقایسه با سواری پژوپارس بسیار کمتر بود، گفت: مواردی که در میان راننده‌ها و سرنشینان سه خودروی دیگر وجود دارند و تنها تصادفی از گونه‌های دیگر وجود ندارد.

وی در مجموع در این حادثه امیون بنز 911 یک چهار دستگاه ودرو برخورد کرد و دو مرد و آن نیز دچار مو شدند. نشان نیز از حضور در محل اقدام به ایمان سازی آنجا کرده و پسان را به عوامل اورژانس تحویل داده اند.

رمین مینه وانید: نحوه تصادفات به ودروهای متعارف و نامتعارف چگونه است؟

ملکی گفت: رافیک نسبتا سنگینی هم در محدوده این حادثه ایجاد شده است که با حضور وامل پلیس راهنمایی و رانندگی رفع می شود. نشان نیز پس از ایان عملیات محل را برای بررسی علت ادثه به عوامل پلیس تحویل داده و در ساعت 13:40 ملی

واری و ارس

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا